Patry cross karni hai
Sardar:shalimar express kitne baje ayegi?
Tt:9 baje
sardar:local train?
Tt:1 bajy, ap ne kahan jana hai?
Sardar:patri cross karni hai.
by Sabir shah (few years ago!) / 917 views
Similar Jokes
Hitler says,
"There is no word like IMPOSSIBLE in my dictionary"
Sardar says: Ab bolne se kya faayda? "Jub kharidi thi tab hi check karna tha na"
by Abdul Hannan (few years ago!)
Court Me faisla howa
90%Pathan bewakoof hote hain
Is pr Pathano ne kafi shor Machaya
Phir faisla howa
10%Pathan bewakoof nhi hote
Tb ja kr Mamla thanda howa.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Sardar: I have not slept all night in the train.
Friend: Why?
Sardar: I Got upper berth.
Friend: Why did not you exchange?
Sardar: That was the pity, there was nobody
to exchange in the lower birth..
by Pak101.com (few years ago!)
Crack: I would rather see Banta hanged.
Jack: You marry him and it wont be long before he will hang himself
by Pak101.com (few years ago!)
1 Aalu ne Bhindi k number pe I love u ka msg bheja,
Bhindi ne use phone kar k bura bhala kaha aur boli:
Shut up,
Tum itne mote aur main Slim and Smart..”
Aur aalu ka dil tod diya…
Aalu ko bahut dukh hua or us ne fir itni sabziyan fasaayi ki Aaj aap khud hi dekh lo,
Aalu-Ghobi,
Aalu-Bengan,
Aalu-Shimla mirch,
Aalu-Palak,
Aalu-Matar,
Aalu-Gajar
Aur Bindhi us din se aaj tak akeli hai..
MORAL:
MAT KAR ITNA GURUR SURAT PAR AYE HASEENA
MAT KAR ITNA GURUR SURAT PAR AYE HASEENA
TERI SURAT PE NAHI HUM TO TERI SADGI PE MARTE HAIN…
by Pak101.com (few years ago!)
1 bacha ghar se maar kha kar gusse mai School ja raha tha
Rastay mai kesi ne pocha: Beta parhtay ho?
.
Bacha: Nahi, Uniform pehn kar mujra karne jata hon
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aik Sardar kay han 20 saal bad bacha hua Wo udas ho gaya.
Dost : Yaar udas kion ho?
Sardar : 20 sal baad bacha huwa wo bhi itna sa.
by Pak101.com (few years ago!)
Ques:Ghurbat ki intha kya hai?
Ans: Jb 1 larki 2 rupay mein kiss dene ko tayar ho
‘
‘
‘
‘
Aur aap k pass 1 rupay ho…!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Banta Apne Dost Santa Ke Ghar Aya Hua Tha, Kuch Der Baad Apas Mein Baatein Marne Ke Bad Bola.
Banta: “Yaar Main To Ghar Chala, Aaj TV Pe 40 Feet Ka Saamp Dikhane Wale Hai, Maja Aa Jayega Dekh Ke”
Santa Udas Hote Hue: “Haan Yaar Maja To Aayega, Par Main Nahi Dekh Paunga”
Banta: “Kyu?”
Santa: “Kya Karu Mera TV To Sirf 21 Inch Ka Hi Hai Na“
by Pak101.com (few years ago!)
Double vaat!!!
Mazak ki bhi koi haad hoti hai yaar mai ek ladki ke
saath date maar rahatha...Aur mera dost uske
samne aakar bola
.
.
... .
.
.
.
kal wali zayda achi thi ;)
by Tanveer Hussain (few years ago!)