Pathan guse me

Pathan ko phansi ki saza sunate howe judge ne pocha:tumhari akhri khawahish hai?
Pathan guse se:mujhe 20 mint do hum wakeel ko mare ga.

by Sabir shah (few years ago!) / 851 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Park me aise Q baithe ho?

Police: Park me aise Q baithe ho?

Srdar: Hm dono sadi-suda hain!
Police: To Ghar me baitho

Srdar:nhi baith sakte na Q K
iska Pati or meri Biwi nhi Manegi.

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Doctor Sahib poray jism mai kahin

Sardar: Doctor Sahib poray jism mai kahin bhi ungli lagawon tu boht dard hota hai
Doctor did X-ray of his all body and found that he has FRACTURE in his FINGER

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Baby Girl Ko Kiss Karte Hue Dekha

Ek Bacha Girl ko Kiss Karte Hue

Ek bacha girl ko kiss karte hue dekh leta hai.

Bacha: mujhe bhi karne do Warna main apke papa ko bata dunga.

Ladki: Le yaar tu bhi karle, Bacha kafi try karta hai, Par wo height me kam reh jata ,

Baccha pareshan ho kar.

Bhaar mein gayi duniyadari

Jo kam galat hai.. Wo galat hai.. Main to bataunga!

by Pak101.com (few years ago!)
Height Of Student Talent.

Height Of Student Talent.

Teachr: U Just Got 5 Marks &
Still UR Laughing.
.
..
.
.
.

.
.
.
Student: I’m Wondering How I
Got 5 Marks
Even I Wrote

‘honey singh- ‘Angrezi Beat’ nd Hookah Bar Lyrics

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan with Girl Friend

Pathan Date Pe Cooking Oil Se Naha K Gaya

Girl Friend: Ap Oil Mein Kyun Nahaye?

Pathan:Meine Suna Tha K ..
Har Cheez Meezan Mein
Achi Lagti Hai

by Pak101.com (few years ago!)
Muqabla Mumkin Hai

Agar Kuttey Aur Sardar Mein
English Speaking Ka Muqabla Ho To Kaun Jeetey Gha?

Jeetey Jo Marzi Laikin Yeh Baat To Teh Hai
K Muqabla Mumkin Hai

by Pak101.com (few years ago!)
Tapane Ki Had

Tapane Ki Had.
Bacha Dukaan Daar Se:
Uncle Safeguard Sabun Hai?

Dukaan Daar: Ji Haan Hy!!

Bacha:Haath Dho Ker
1 Rupe Wali Kulfi Dena..!

by Pak101.com (few years ago!)
not in duty

Ek police Inspector ke ghar chori ho rahi thi.

Wife: Utho ji, ghar mein chori ho rahi hai.



Police Inspector: Mujhe sone de, main iss time duty par nahi hoon.

by khalid hussain (few years ago!)
Pandit: I am so miser

Pandit: I am so miser (kanjoos) that I went alone for my honeymoon and saved half the money.

Bania: That is nothing, I saved full money. I sent my wife for honeymoon with a friend

by Pak101.com (few years ago!)
Naujawano agge berho

Captain of Military: Naujawano aage bado;
Santa aage nahi bada;
Captain: tum aage kyu nahi bade?
Santa: Apne kaha 9 jawano aage bado, mein 10ve
num pe

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook