Pathan guse me
Pathan ko phansi ki saza sunate howe judge ne pocha:tumhari akhri khawahish hai?
Pathan guse se:mujhe 20 mint do hum wakeel ko mare ga.
by Sabir shah (few years ago!) / 851 views
Similar Jokes
Police: Park me aise Q baithe ho?
Srdar: Hm dono sadi-suda hain!
Police: To Ghar me baitho
Srdar:nhi baith sakte na Q K
iska Pati or meri Biwi nhi Manegi.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Doctor Sahib poray jism mai kahin bhi ungli lagawon tu boht dard hota hai
Doctor did X-ray of his all body and found that he has FRACTURE in his FINGER
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Bacha Girl ko Kiss Karte Hue
Ek bacha girl ko kiss karte hue dekh leta hai.
Bacha: mujhe bhi karne do Warna main apke papa ko bata dunga.
Ladki: Le yaar tu bhi karle, Bacha kafi try karta hai, Par wo height me kam reh jata ,
Baccha pareshan ho kar.
Bhaar mein gayi duniyadari
Jo kam galat hai.. Wo galat hai.. Main to bataunga!
by Pak101.com (few years ago!)
Height Of Student Talent.
Teachr: U Just Got 5 Marks &
Still UR Laughing.
.
..
.
.
.
.
.
.
Student: I’m Wondering How I
Got 5 Marks
Even I Wrote
‘honey singh- ‘Angrezi Beat’ nd Hookah Bar Lyrics
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan Date Pe Cooking Oil Se Naha K Gaya
Girl Friend: Ap Oil Mein Kyun Nahaye?
Pathan:Meine Suna Tha K ..
Har Cheez Meezan Mein
Achi Lagti Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Agar Kuttey Aur Sardar Mein
English Speaking Ka Muqabla Ho To Kaun Jeetey Gha?
Jeetey Jo Marzi Laikin Yeh Baat To Teh Hai
K Muqabla Mumkin Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Tapane Ki Had.
Bacha Dukaan Daar Se:
Uncle Safeguard Sabun Hai?
Dukaan Daar: Ji Haan Hy!!
Bacha:Haath Dho Ker
1 Rupe Wali Kulfi Dena..!
by Pak101.com (few years ago!)
Ek police Inspector ke ghar chori ho rahi thi.
Wife: Utho ji, ghar mein chori ho rahi hai.
Police Inspector: Mujhe sone de, main iss time duty par nahi hoon.
by khalid hussain (few years ago!)
Pandit: I am so miser (kanjoos) that I went alone for my honeymoon and saved half the money.
Bania: That is nothing, I saved full money. I sent my wife for honeymoon with a friend
by Pak101.com (few years ago!)
Captain of Military: Naujawano aage bado;
Santa aage nahi bada;
Captain: tum aage kyu nahi bade?
Santa: Apne kaha 9 jawano aage bado, mein 10ve
num pe
by Tanveer Hussain (few years ago!)