Faqeerni vs santa

Faqeerni:a bhaiya 1 rupya dede 3 din se bhuki hun.
Santa:3 din se bhuki ho to aik rupee ka kia karen gi?
Faqeerni:wazan dekhun gi kitna kam huwa hai

by Sabir shah (few years ago!) / 912 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

cozn

BOSS:15 din ki chuti q chahiye?
pathan:cousin ki shadi he.
boss:cousin ki shadi me15 din chuti q?
pathan:cousin ki shadi mujse ho rahi he

by itrat batool (few years ago!)
Pathan

Pathan: Aaj mai bus ke peche bhagty howe ghar tak aya hon, owr karaye ke 20 rupey bhi bacha leye.
.
2nd Pathan: Tum boht bewakof ho, Rekshe ke peche bhagty tu 80 rupey bach jaty

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Boyfriend-when i kiss you

Boyfriend-when i kiss you and run away then what would you think?
girlfriend-then i think,"sala pura paper likhne ko dia to only objective chudake bhag gaya"

by Pak101.com (few years ago!)
Jija-Sala

Jija: Sali ji, aapke yahan ki sabse mash-hoor cheez kaunsi hai?
Sali: Jija ji, jo mash-hoor thi, usey to aap le gaye!

by Mazhar Khan (few years ago!)
Golden words

Golden Words written on “Riksha”.
.
Qismat Aazma chuka hun
Muqaddar aazma raha hun
Kisi be-wafa ki khatir
Riksha chala raha hun.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan Indian

Pathan Hotel Mein ROAST Khanay K Baad Haddi Chaba Raha Tha. Paas May Betha “Indian” DAAL Kha Raha Tha,
Usne PTHAN Se Tanziya Andaz Mein Pucha:

KHAN! Tumhary Elaqay Mein “KUTTAY” Kya Khatay Hein?
PATHAN: DAAL:-)

by Pak101.com (few years ago!)
“Plz try Letter”

Man:Tere pass mobile hy to phir tu neMuje Letter kyu post kya?..
Sardar:Oy! Me ne tere mobile pr CALLKe thi par awaz aaei“Plz try Letter”

by hearthackervsgirls (few years ago!)
A Husband’s version

A Husband’s version:

My wife is like “Terms & Conditions” of a website!

I never understand what she says, but I always Accept…!

by Pak101.com (few years ago!)
Hum Ne Pechli Jumah Ki Namaz



1st Pathan.Yar Kya Tum Ko Yad Hy K

Hum Ne Pechli Jumah Ki Namaz Kis Din Parhi Thi?

2nd Pathan: Yar Mujhe Sahi Tarh Se Yad Nahi

Mere Khayal Se Itwar Ka Din Tha..

by Mazhar Khan (few years ago!)
Shiv:-Mera Trishul kaha hai?

Shiv:-Mera Trishul kaha hai?
Parvati:-ganesh le gaya?
Shiv:-Kyu?
Parvati:-Keh raha tha ki
“Girlfriend” ke sath Meggi khane ka program he….

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook