Girl vs boy friend
Girl apne boy friend se:me maa banne wali hun.
Boy:Nai
girl:are sun to dakan tere baap ne mujhe paros kia hai me teri maan banne wali hun.
by Sabir shah (few years ago!) / 856 views
Similar Jokes
Maa Bete Se:Uth Jaa Kmbakhat
Dekh So0raj Kb Ka Nikal aya Hy..
Beta:To Kya Hua Amma
Wo Sota B To Mjh Se Pehle Hy
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Was In Shopping Store
Salesman : Sir Would U Like To Use A Pocket Calculator?
Santa : No Thanx
I Know How Many Pockets I Have
by Pak101.com (few years ago!)
Aurat Doctor Say: Mera Ye 7 Saal Ka Bacha Wesay Tou Theek Ha,
Mgr Mujhay Lagta Ha K Is Ki Chichi Zara Choti Ha..
Doctor Bachay Ko Chek Kar K Fikar Ki Koi Bat Nhi Ha,
Ap Bas Is Ko Rozana Tiger Biscuits Khilaya Karain,
Ye Masla Hal Ho Jaye Ga…
Agli Subha Nashtay Ki Table Par
12 Boxes Tiger Biscuits Daikh Kar Bacha Khushi Say:
Wowwwww Itnay Saray Biscuits..
Aurat: Khabardar Jo In Ko Haath Bhi Lagaya Tou,
In Main Say Sirf Aik Tumhara Ha Our Baqi Tumharay Papa K Liye Hain… :O :D :P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Funny sardar
Sardar 1 ghar k nichay
khara “susu” kar raha tha,
Upar say 1 Lady boli
nazer nai a raha, diwaar hai?
Sardar: bola thora side say ho k dekho, nazr aa jaye ga
by Pak101.com (few years ago!)
Girl- I wanna breakup with u,give me my love letters back!!!!
..
..
.
.
... .
.
Boy-(next day) come with a bag full of love letters and told girl- find out yours and get lost!!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Bat ko mzak me ni lena..
Jab se nayaa saal shuru hua hai tab se ap keh rahay ho k
Ye 2 Hazaar Tera Hai.
(2013)
To Plz mere 2 Hazaar mujhe day kar kahaani khatam karo.
Eid Ki Shoping Karni Hai…!!
by Mohammad Ali (few years ago!)
1 pathan boht der se 1 Haseen Larki
ko Ghoor rha tha
.
Larki:
Kya dekh rhe ho?
.
.
.
.
Pathan:
Hm soch rha tha k agr tm hmara AMMI
hota to hm b KHOBSURAT hota.
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Why'd the couple stop after 3 children? Cos they heard every fourth child born is chinese.
by khalid hussain (few years ago!)
Lion- O budhia ruk, mujhe tera khooon peena hi.
Budhia- lion bhai kisi javan ladki ka pio uska khoon garam hoga,
Lion-nahi aaj mera COLDDRINK pine ka man hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Japan mein 2 dost thy.
1 ka nam tha “jo” aur dosry ka nam tha “wo”
aik din “jo” k pass jin aa giya “jo” ny dar kar “wo”
ko awaz di
“wo” bhag kar aaya to jin ko deikh kar “wo” ka
intaqal ho giya,
.
bas usi din sy hi kehty hain…
.
;
.
;
.
;
.
;
.
.
;
.
“JO” DAR GAYA,
“WO” MAR GAYA”
by Tanveer Hussain (few years ago!)