English joke
Teacher:stand up ,tell any two pronous.
Studend:woh.... Me
teachar:very good sit down
by Sabir shah (few years ago!) / 1110 views
Similar Jokes
Santa:me bachpan me bahut taqatwar tha.
Banta:wo kaise?
Santa:meri maan kehti hai k jab me rota tha to sara ghar sar pe utha leta tha.
by Sabir shah (few years ago!)
Santa Banta hosptl me ek doctor Se lar rahe the.
doctor:Kya hua?
Santa Banta:Doctr ne operation me orignal Chize nikal kar china ka dal diya.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: What is your name?.
Student: Mera naam Suraj Prakash hai.
Teacher: When I ask aquestion in english,
Answer It In English.
Student: My Name Is Sunlight.
by Pak101.com (few years ago!)
“Marks”
Pathan Sardar Se Tujhe A B C Ati Ha ?
Sardar Ha .
Pathan Bata A K Bad Kiya Ata Ha ?
Sardar B Ata Ha .
Pathan Galat
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Murgi ne india pakistan
border par 1 Anda diya.
Dono desh
1 ande k liye larrne lage,
Faisla hua jo dusre desh ki zyada ladkiyo ko kiss
karega
anda uska hoga,
Indians ne 20,000 pakistani
Ladkiyo ko kiss kiya,
Pakistani excited ho kar bole:=
Ab humari bari hai. Indians:= Chhoro yaar Anda
tum hi rakh lo.. =D :O =
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dad: Qutb Minar Kaha Hai?
Son: Pata Nahi
Dad: Kabhi Ghar Se B Bahr Nikla Karo
Son: Jamil Kon Hai?
Dad: Pata Nahi
Son: Kabhi Ghar Pe Bhi Ruka Karo
by Pak101.com (few years ago!)
Q: Why dogs don't marry? A: Bcoz they are already leading a dog's life!
by khalid hussain (few years ago!)
Sardar Ji to Laloo: Your friend is kissing your wife in your home.
Laloo rushed home angrily.
After half an hour, he came back and slapped the Sardarji.
Laloo said: You fool, he is not my friend.
by Pak101.com (few years ago!)
husband-talak lena hai,
advocate-talak lene ke liye 5000rp lagenge,
husband-pagal ho kya?pandit ne 51rp me shadi kari thi.
advocate-dekh liye na saste ka natija.....
by Pak101.com (few years ago!)
Beti: Maa Gaon mein Fauji aaye hain
Maa: andar aaja inki niyat bahut kharab hoti hai
Beti: Maa fauji Pakistani hain
Maa: to bakri ko bhi andar le aa.
by hearthackervsgirls (few years ago!)