Kash me us waqt kha jata
Admi:jab meri shadi howi thi to mujhe bv itni pyari lagti thi k dil karta tha k kha jaun
dost:aur ab?
Admi:sochta hun, kha lia hota to acha tha.
by Sabir shah (few years ago!) / 898 views
Similar Jokes
Maths Teacher Class Mein Padhate Hue Kahta Hai.
Teacher: “Jab Main Tumhare Jitna Tha, Mere Maths Mein 100 Marks Aate The”
Pappu Ne Ye Suna Aur Hanste Hue Teacher Ko Bola
Pappu: “Aate Honge Sir Ji, Aap Ko Koi Achha Teacher Padhata Hoga“
by Pak101.com (few years ago!)
EK DOST DUSRE DOST SE APANI PATNI KI DHOKHE BAJI KE BARE ME BATATE HUE BOLA- ” MAI KUCH DINO KE LIYE BAHAR GAYA THA - AUR JAB MAI GHAR AAYA TO MAINE APNI PATNI KO APNE HI DOST KE SATH BADROOM ME DEKHA,
JABKI MAINE USE APNE LAUTNE KA SMS BHI BHEJA THA, TUM HI BATAO, ISE KYA KAHENGE?”
DUSRA DOST BOLA- “YAHI KI SHAYAD USE TUMHARA SMS NAHI MILA.”
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Apni Bakri Ko Bus Mein Le Ke Gaanv Jaane Laga To Conductor Ne Mana Kar Diya.
Santa Ne Dimag Chalaya Aur Bakri Ko Burkha Pahna Ke Bus Mein Le Gaya Aur Conductor Se Bola
Santa: “Ye Meri Naani Ji Hai Budhape Ke Karan Jhuk Gayi Hai”
Thodi Der Baad Bakri Ne Potty Kar Di, Conductor Ne Dekha Aur Chilla Kar Bola
Conductor: “Sardar Ji, Aapki Nani Ki Rudraaksh Ki Maala Toot Gayi.“
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Yar muje Major Rohail ne social work krne Pr
bohat mara.
Batna: Social Work?
Santa: Han, me ne qabristan k gate pr Welcome ka
board lagaya tha.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sharabi DAARU se tang aa gaya
Aur botlain tornay laga
1st tori or bola:
Teri waja se meri nokri chali gai
2nd tori or bola:
teri waja se mera ghar tabah hua 3rd tori
by Tanveer Hussain (few years ago!)
THOUGHT OF THE DA
THOUGHT OF THE DAY
Sceince kehti hai pani boil KRNy se germs mar jatay hain..
science ko yeh to batao k germs ki LASHAIN tou pani mein hi rehti hain na
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
TEACHER: John, how would you spell “crocodile”?
JOHN: “K-R-O-K-O-D-A-I-L”
TEACHER: No, that’s wrong
JOHN: Maybe it’s wrong, but you asked me how I would spell it!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Apni Wife Ke Sath Coffee Shop Gaya, hot Coffee order Ki, Coffee Atte Hi wife Se Bola Jaldi Jaldi pee. Wife Boli Kyu? Sardar Bola Hot coffe Rs. 5 and Cold Coffee Rs. 10.00
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A Boy Goes To See A Dance.
A boy goes to see a dance.
His mom angrily asks him:
Did u see anything there that
u were not supposed to see?
Boy: yes, I saw dad..
by Zia Rasool (few years ago!)
Sir: ap ne koi neak kam kia hai
Bacha :g han kia hai
Sir:kon sa
Bacha :aik din aik bazurg aisa se ghar ja rahe the me ne peche kutta lagaya wo jald ghar punch gae
by Sabir shah (few years ago!)