Girls k jhoots
Girl:me ap k lye aag pe chal sakti hun,nadi me kood sakti hun.
Boy:kia tum mujhe milne aa sakti ho?
Girl:pagal itni doop hai
by Sabir shah (few years ago!) / 929 views
Similar Jokes
2lady ped k niche baithi Kafi der se bate kr rahi thi
Achanak 1aam gira
1lady-ye aam kese gira
Aam bola-
PAK GAYA HU TUMHARI BAATE SUN-SUN KE
by Pak101.com (few years ago!)
Ek naye teacher ne ek bachche se poocha, is pakshi
ke pair
dekho aur iska naam batao.
Bachche ne kaha, pata nahin.
Teacher ne kaha, Tum fail ho
gaye,batao tumhara naam batao.
Bachche ne kaha Mere pair dekho aur naam batao
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy: Kaha jaa rahi ho?
Girl: Aatma-Hatya karne…
Boy: To itna make-up kyun kiya hua hai?
Girl: Abe Ghonchu, Kal akhbar me photo aayegi na!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aap jaise log kuch khaas lagte hain,
Dil me har waqt ek aas rakhte hain,
Jaane kb ho jaaye mulaqaat aapse,
Isliye hm 1 DISPRIN hmesa apne saath rkhate hai
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher:
Batao cold drink Nuqsan
Deti Hai Ya Faida?
Student:
Agr Koi Pila de To Faida,
Agr Pilani Parr Jaye To Nuqsaan
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1st Friend:” Yaar Mai Jis Ladki Ko
Chahta Hu,
Usne Mujhse Shadi Nahi Ki..
2nd Friend:” Tumne Use Bataya K Tera
Chacha
Crorepati Hai ??
1st Friend:” Haa mene bataya Tha..
2nd Friend:” To Phir ??
.
.
.
1st Friend:” Ab Wo Meri Chachi Hai..
Hahaha…
Moral : Bc paisa aur ladki dangerous combination.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Biwi 2 Pati:Aapko Mera Banaya Hua Halwa Pasand Nai Aya Bache To 3Plate kha chuke Hai
Andar se Awaz: Mama 1Plate or Dena 1 kitab ki Jild Reh gayi
by Pak101.com (few years ago!)
2 friends were attending a boring lecture..
.
1st frd- Even my ass has fallen asleep..
2nd frd- I know! I heard ir snore 3 times..
by Pak101.com (few years ago!)
Girl frnd
Meri photo de2 muje new bfrnd mil gaya h
Boy frnd ne 30 photo's bhej ke likha
Inme se dhundh le muje to teri shakal bhi yad nai
by Mazhar Khan (few years ago!)
Dr: Which soap do u use?
Sardar: Bajrang da soap
DR: paste ?
SARDAR: Bajrang da paste,
DR: shampooo?
SARDAR: Bajrang da shampoo
Dr: Is Bajrang an international company?
Sardar:No.. Bajrang is my room mate
by hearthackervsgirls (few years ago!)