Jab Main Mar Jaun
Molvi : Jab Main Mar Jaun
Tou Samney Walon O Zaroor Bulana
Bivi: Kyon ?
Molvi : Unkey Ghar Ki Aurten
Mordey Se Lipat Lipat Key Roti Hain
by Pak101.com (few years ago!) / 1030 views
Similar Jokes
Sardar : Apne bete se bola, Bevakuf…
kaisa machis leke aaya
hai, ek bhi tili nahin jalti.
Beta : Kya baat karte ho papa, sab tili test karke laya hu.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher(class mein pdhate hue):Bacho aayker, bikrikar, bhumikar se milta julta koi aur word batao
Nishu: Sir, ek nahi 3 words suno “Sunil Gawasker, Sachin Tendulker aur Dilip Vengserker”
by Pak101.com (few years ago!)
Mosafir “kya haal hain bhai ?”
conductor “bas theek hay”
“mosafir “main ne aap ka haal poucha hay,na ke bas ka”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ranjha ne bansri bajai heer daur k aai,
majnu ne been bajai laila bhag k aai
aur hum ne seeti bajai wo apne abu ko le aai.
by Sabir shah (few years ago!)
Teacher:
Jb me tmhary jitna tha to Maths me 100 marks leta tha.
Student:
Sir apko acha teacher parhata huwa hoga!
by Pak101.com (few years ago!)
Purane waqaton main ur Aaj kal main
Kya faraq hai?
.
Purane waqaton main na bijli hoti thi
Na bijli k bill
.
.
.
.
Aaj kal bijli to hoti nhi pr bijli
Ka bill zaror hota hai
by Mazhar Khan (few years ago!)
The most rommantic country of the world..? guess! O yes!!! pakistan u know why? har raat candle light dinner… =P Thanks to wapda for Load Shedding
by Muhammad Zeeshan (few years ago!)
Arz kiya hai.,
.
.
.
.
...
class main master ji sharab liye
baithe hai...
.
.
.
.
gaur farmiega
.
.
.
class main master ji sharab liye
baithe hai..
.
.
.
.
.
or bache itne Kamine
.
glass liye baithe hai...
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar In UK Hotel Khana Khane Gia
Wo Murgi Khana Chahta Tha
Lekin Murgi Ki English Bhol Gia
Thy Askd Wht Do U Want SRdar G?
Sardar Replid: Éggs’ Mother
by Pak101.com (few years ago!)
traffic police: aap 180 ki speed se q ja rahe ho?
pappu: aap logon ne he tuo side wale board pe likha hai
.
.
.
.
.
.
"yaad rakhiye ghar pe koi apka intizar kar rha hai...!!!
by Sajjad Qureshi (few years ago!)