Yaar Achha Hua
Santa : Yaar Achha Hua
Me India Me Paida Hua
America Me Nahi
Banta : Q America Me
Hota To Kya Hota ?
Santa : Tu B Na
Muje English Kaha Aati Hai
by Pak101.com (few years ago!) / 886 views
Similar Jokes
Sardar Ji: Hamne Mobile Marriage Bureau shuru kiya hai:
Rishtey k liye 1 dabaye,
Mangni k liye 2 dabye,
Shaadi k liye 3 dabye.
A Gujarati Man asks: Dusri shadi k liye kya dabana hai ji ?
Sardar Ji: Dusri shadi k liye pehle wali ka gala dabye .
by Pak101.com (few years ago!)
I was stopped 4 speeding!
The officer got out of his car, Said to me"'I been waiting 4u all day''.
I replied "Got here as fast as I can". he laugh and let me go!
by Muhammad Zeeshan (few years ago!)
Santa! Ik sawal ka jawab to do,
WO konsi ungli hay jis mein haddi nahi hoti?
Pathan! Nahi pata?
Santa! Dastaney ki...
by Pak101.com (few years ago!)
Ek pathan English ke paper mai fail ho gaya, kiyu ke us ne translations mai likha:
1. Mai aam aadmi nahi hun.
I am not a mango man.
2. Sarda aur garma fruits hain.
Colda aur hota are fruits.
3. Mujhe bhi English aati hai.
English comes to me also.
4. Do aur do barabar chaar.
Give and give equals to four.
5. Mera ta’aluq Hari Pur Hazara se hai.
I belong to Green Pur Thousanda.
6. Sarak par goliyan chal rahi hain.
Tablets are walking on the road
by HAQ (few years ago!)
TEACHER:Wo 3 Words Batao
Jo Sabse Jyada Bole Jate He?
STUDENT:Muje Nahi Pata.
TEACHER:Shabash Beta, Baith Jao.
by Pak101.com (few years ago!)
Girl: kiya hum Mcdonalds ja sakte hain?
Boy: han agr tum mujhe Mcdonalds ki speling suna do t0u
Girl: kuch dair soch k boli dafa karo hum KFC chalte hain.
Boy: acha ye btao k KFC se kya bnta h?
Girl: kuch der sochne k baad sharmindgi se boli acha chalo kahin se naan chhollay kha lete han.:-D
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: doctor sahib ye dawa to kahin se nahi mil
rahi.
Pathan doctor:
Ooh hoo.. dawai likhna to hum bhul hi gaya ye to
hamara signature hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: Bhaisahab time kya hua?
Man: Sham ke 6 baje hain!
Santa: Sala, subah se pooch raha hoon, sab alag alag time bata rahe hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa- “Meri patni mera itna khyaal rakhti hai ki
kal mehmaano ke vidaa hone ke baad jab maine
usse kaha ki garam paani ka jaldi praband kare to
usi wakt paani garam kar diya|”
Banta- “Waah! Lekin us samay bechaari ko paani
garam karne ka kasht kyu diya?”
Santa- “Kyuki mai thande paani se bartan
nahi dho sakta tha|”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pappu Ne Sadak Pe Chalti Ek Ladki Ko Offer Marne Ke Liye Bola
Pappu: “Aaa Janeman Mere Dil Mein Aaja”
Ladki: “Chappal Utaru Kya?”
Pappu: “Chal Pagli, Ye Koi Mandir Thode Hai, Aisi Hi Aaja“
by Saif5476 (few years ago!)