Master- 2 me se 2 gye
Master- 2 me se 2 gye to kitne rhe?
Sardar-samjh me nhi aya masterji.
Mster-Beta tumare pas 2 Roti h,tumne 2 roti khali,tumare pas kya bacha?
Sardar-sabji..!
by Mazhar Khan (few years ago!) / 778 views
Similar Jokes
Waiter: Khan Sahib 10 Rup Tip To Meri Insult Hai…
Khan: To Phir..?
Waiter: 20 Rup To Hone Chaiye Na…
Khan: Main Tumhari Double Insult Nahi Kar Sakta…
by Mazhar Khan (few years ago!)
Peshawar Ki Police Ka BheJawab Nhe Hai
1 Pathan Talaab Main Nha Rha Tha
Police Wala Kehta Hai" Chal Ooye Bahr A Kar Kpry PehanTeri Talashi Leni Hy
by hearthackervsgirls (few years ago!)
2 Sardar Watching Match When Dhoni Hits
2 Sardar Watching Match When Dhoni Hits A Boundary
1st- Dekho Dekho Goal Hua.
2nd- Abe Tu Sardar He Rahe Ga
Goal Is Me Nahi Cricket Mein Hota Hai. . .:-)=P
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Larki Ne Ek Car Ko Hath De Kar
Roka
QareeB AaNaY Pe Boli
SorY Main Samjhi Texi Hai
Driver Muskra Kar Bola
kamal hai,
“Main Bhi Yehi Samjha tha.;
by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa aur Banta train ke peeche bhag rahe the.
Santa chadh gaya, to train me logo ne kaha “WEL DONE”
Santa – Khaak well done, jana to usey tha, mein to usey chhodne aaya tha!
by Pak101.com (few years ago!)
Solid Reason To Hate The Serial C.I.D
Lady: “Rahul Mera Bhai Tha”
Daya: “Kya? Rahul Tumhara Bhai Tha?”
Lady: “Haan, Rahul Mera Bhai Tha”
Abhijeet: “Rahul Sach Mein Tumhara Bhai Tha?”
Lady: “Haan Sir, Wo Mera Bhai Tha”
ACP: “Oh My God, Iska Matlab, Tum Rahul Ki Bahan Ho“
by Pak101.com (few years ago!)
Har insaan ko shaadi zaroor kar leni chahiye...
.
.
.
Akhir khushi hi to zindagi mein sab kuch nahin hoti
by Abdul Hannan (few years ago!)
Sardar:o bike kiun teez kar di hai?
Pathan:break fail ho gai hai is se pehay k accident ho jae jaldi ghar punch jate hain.
Sardar:shabash aur teez kar.
by Sabir shah (few years ago!)
Jeet k b haar gya me pyar ki bazi yaro
Main uska DEVDAS tha wo thi meri PARO
wo guzar gai pas se nazar b na milai
Q k i was on cycle & she was in PiJARO..a
by haleema sadia (few years ago!)
Santa & Banta Were Discussing
Santa: If I Drink Coffee, I Can’t Sleep
Banta: Its Happend Opposite To Me
If I Sleep, I Can’t Drink Coffee
by Tanveer Hussain (few years ago!)