A Russian visiting Pakistan
A Russian visiting Pakistan goes for an eye check-up.
The eye sspecialist shows the letters 'CWXQSAZ' to the Russian.
Doctor: Can you read this?
Russian: Read? I even know this guy..!!Yay
by Mazhar Khan (few years ago!) / 890 views
Similar Jokes
Sardar: Today my neighbour’s child got lost. I
suggested and they beat me harly.
Friend: Why?
Sardar: I said them to search in google.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Larka Pee K Aaya
Dad Se Bachne K Liye
Eik Bari Se Book Laay Kaar Parhnayy Lagaa
Dad: Pee K Aya Hai
Son: Nae Toh
Dad: Kaminay Phir Suitcaxe Khoo
Kay Kiya Baak Bak Bak Kar Raha Haa.
by Mazhar Khan (few years ago!)
A WOMEN 2 A DOCTOR: MERA BETA MOTORCYCLE SE GIR GAYA.
DOCTOR: I DONT KNOW URDU. PLZ SPEAK IN ENGLISH.
WOMEN: MY LONDA GIRONDA FROM HONDA
by Pak101.com (few years ago!)
Ek riksha k piche likha tha ki 'Sawan ka intazar he'. Piche se ek truck aya aur riksha ko uda dia.
Aur uske pichhe likha tha 'Aya sawan jhoom ke'
by Pak101.com (few years ago!)
Girl : Main tere pyar me mar gayi, lut gayi, barbaad ho gayi..
Ashiq: Main konsa tere pyar me Ambani ban gaya. .
by Pak101.com (few years ago!)
Girlfriend to Boyfriend: Mera ladla, mera pyara, mera chhona, mera gugla.
Muj se shadi karoge? Bolo baby, bolo na!
Funny Boyfriend: Tum mujhe propose kar rahi ho ya adopt ?
by Pak101.com (few years ago!)
Khuda kare tujhe khushiyan hazaar mile, mujhse bhi achche yaar mile,
meri galfriend tujhe raakhi baandhe aur tujhe ek aur behan ka pyar mile
by Pak101.com (few years ago!)
Police:park me aisy kiun bethay ho?
Admi:hum donon shadi shuda hain
police:to ghar me betho
admi:es ka shohar aur meri bv mind karte hain.
by Sabir shah (few years ago!)
Aik burhya tangay kay nichay aagayi to sipahi nay tangay walay ko pakr kar poocha. Tum nay burhya ko takkar kiun mari hai?
Tangay wala khamosh khara raha.
Burhya kehnay lagi:
ab kiun nahi boltay? Pehlay to bara shor macha raha rahay the keh bach mayi bach mayi ….. ab bol.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
I am scared of people who study a lot..
They have so much of information stored in their brains that there is no space left for common sense..
by Mazhar Khan (few years ago!)