What is jihad bin nafs?
What is jihad bin nafs?
It is when u see 100 Notifications, 20 Messages and 30 Friend requests on Facebook . . . . . .
Still you click "Logout" & "Study" Yay
by Mazhar Khan (few years ago!) / 895 views
Similar Jokes
A-0-A.
1 gd news he!!!!
is mahiny ki 29 ko mri mehdi he,,
or 30 ko shadi he,
or 31 ko valima he!!
u r invited!!!
plz zrur ana!!!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa to Bill Gates: Tusi bade pagal ho!
Gates: Why?
Santa: Surname Gates rakha hai. Or business WINDOWS ka karde ho.
by Pak101.com (few years ago!)
>>* (In a party Pathan asked a girl" : "Aap "Dance" karain gi"... ?
>>* (Larki khari ho kr) : "Haan"...
>>* Pathan:
To main ye kursi Lay Loon .....
by Abdul Basit (few years ago!)
Principal: If any boy is found in or around girl’s
hostel, he will be fined Rs 400 for first time, Rs
800 for second time & Rs 1200 for third time.
Student: How much will you charge for monthly
pass, sir ?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aslam ek raat macher dani say bahir
so raha tha. Maa nay poocha k Aslam
beitay isa q kertay ho?
Aslam:maa gee, macheron ko
bewakoof bana raha hoon. Woh
samjein gay k mein macher dani k
ander hoon, hahaha....
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Munna-apun ka desh kaun chalata hai? Circuit-bhai simple hai...apna SMS. Munna-kya fekta hai?Circuit-bhai sms bole to ....SARDAR MANMOHAN SINGH...
by Pak101.com (few years ago!)
Aik aadmi talaab main naha raha tha.
Police wala kehta hai
“Chal ooye bahar aa kar kapry pehan
Teri Talashi leni hai!!
by HAQ (few years ago!)
*Love b4 Marriage*
Janu...tum nahe to mei nahe,
mei nahe to tum nahe...
*Love after Marriage*
"baghairta"...Aj tu nahe ya me nahe
by inayat khan (few years ago!)
Attendence-
Pappu Yes Sir
Bablu Yes Sir
Tinku Yes Sir
Ullu ?? Ullu ?? Ullu Button dabana band kar, teri
baari hai, attendence lagwa
by Tanveer Hussain (few years ago!)
GIRL stands for
G: GOSSIP mai sab sai agay
I: INNOCENT sirf shakal say
R: RONAY ki machine
L: LARAYI mai sab ki maa
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)