There is nothing more expensive
There is nothing more expensive than a female tear...
when a single drop comes out,it first mixes with "loreal" eyeliner and "dior" mascara.
.
.
.
.
.
then when it come down to cheek it mixes wit "D&G blusher"..
.
.
.
and in case it touches the lips,,it gets mixed with "Maybelline" lipstick
.
.
.
this means that a single drop is worth atleast Rs.1500......)
Don't ever let girl cry......
by Mazhar Khan (few years ago!) / 876 views
Similar Jokes
Rekha- Pehle Mere Pati Bhaag-Bhaag Kar Meri Har Farmaeesh Poori Karte They
Saheli- Aur Ab.?
Rekha- Ab Farmaeesh Sunte Hi Bhaag Jaate Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
America ki soch -Hum chand par pahoch gaye,
Ab aage kya karna he ?????
China ki soch - Hum 90% Dunia ki market pe raj
kar rahe he,
Ab baaki par kese kare ?????
Hum Bhartiyo ki soch - 12 baje light gayi thi to 2
baje aayi thi ,
Ab 4 baje gai to 6 baje aayi,
Matlab sala 8 baje wapas jayegi ?????
.
.
.
.
.
.
"Oye fatafat motor laga ke pani bhar le ,
Mae mera mobile charge me laga deta hu" ..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
be-izzati
or biwi
ek jaisi hoti hein..
achi tab hi lagti hay, jb doosray ki ho. :-
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar: Aao Race Lagatay hain, Jo haara woh ek hazaar rupay dega.
Pathan: Lekin Mujhe Rasta nahi Maloom.
Sardar: Bus Tum meray peechay peechay aatay rehna.
Pathan: Thanks Yara..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pappu 2 Dokandar: Is mirror ki kya guarantee hai?
Dokandar: Aap iss ko 100 floor se nechay girao, mirror 99 floor tak nahi toote ga.
Pappu: Wah bahut badhiya, pack kar do!
by Pak101.com (few years ago!)
Hamara Hardisk Aapke Paas Hai
Hum Aapke Memory Mein Rahate Hain
Hum Hai Programmer Oracle Ke
Programmer no 1
Java Wale Job Le Jayenge
Do(2) processor baarah(12) terminal
Mera Code Chal Gaya
Network Ke Uss Paar
Jis Desh Mein Bill(Gates) Rahata Hai
Client Ek Numbari, PROGRAMMER Dus Nambari
Login Karo Sajana
Firewall (Border)
DOWN To Hona Hi Tha
Partition (Deewar)
Kaho Na Virus Hay
Y2K - A Bug Story
by Pak101.com (few years ago!)
Feron k waqt Pandit n mehmano s puchha: Kisi ko iss shaadi pe aitraaz to nahi?
1 shaks: Mujhe hai !
Pandit: Tum chup raho, Tum dulhe ho!
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Baar Santa Ke Gaanv Mein Ek Minister Aya Hua Thha
Logo Ne Apne Gaanv Ko Sudhaarne Ke Liye Kayi Cheezo Ko Maang Ki
Santa Bhi Bola: “Hume Apne Gaanv Mein Pul Chahiye”
Minister Hairan Hote Hue: “Par Tumhare Gaanv Mein To Koi Nadi Hi Nahi Hai”
Santa: “To Fir Hume Nadi Bhi Chahiye“
by Pak101.com (few years ago!)
Pehla pagal: Tum ne kahan tak parha hai?
Doosra pagal: Mein ne M.A kiya hai, ab soch raha hoon Matric kar loon.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Faqeer: Begam Sahiba aap k paas bhhokay k lye khana hai?
Begam Sahiba: Haan hai lekin bhooka abhi daftar se wapis nahi aya
by Pak101.com (few years ago!)