Photographer studio me
Photographer studio me 6 saal ke bachey sy:
Mari taraf dekho beta
is camera se kabutar nikly ga.
Bacha:
Focus adjust kar
Jaahilon wali baat mat kar
Portrait Mode Use kar
Micro k sath
High Resolution me pic aani chahiay
Facebook pe upload karni hy
wrna paise nhi milen ge.
SAALA...
"kabutar nikale ga.."
Tere bap ne kbutar dala tha is me Yay
by Mazhar Khan (few years ago!) / 882 views
Similar Jokes
Class teacher ne students ko
"MY CLASS TEACHER"
Pe 10 line likhne ko kaha
Thori der bad 1 student ne uth kr pucha:
Sir
'Kanjar' ko english me kya kehte hy =P
by Pak101.com (few years ago!)
Ultimate answer while changing the job.
Interviewer: Why did you changed your last job?
Santa: Because the company shifted and didn''t
tell me where..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar in Train
T.T: ‘Ticket dikhao.’
Sardar: ‘Ha Ha, Ae ley’
T.T:
‘Ye to purani Ticket hai.
Sardar:
‘Te Mama!
Train keri applied for aey?? ?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
DO sardar jungle main ja rahy thay k ach
DO sardar jungle main ja rahy thay k achanak shair ( lion ) samnay a gaya .
1st sardar nay uski ankho main mitti daal di or bhagnay laga.
1st sardar: o nus v ..!!
2nd sardar: mitti ty tu pai ay..tu nuss..!!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1 Pathan Sharab peetay huay ro raha tha,
Kisi ne pocha khan sab ro Q rahe ho??
Pathan: Jis Larki ka naam bholana chah raha hn us ka naam yaad nahi aaraha hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa: Do you know English? Banta: Yes Santa: Ok!
Then tell what is the opposite of NAAG PANCHAMI?
Banta: So simple Yaar... NAAG DO NOT PUNCH ME.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar ki girlfrend in romantic mood
“Ghar pe koi nahi hai Aa jao
Sardar:
“Tu mere ghar aja mery ghar mein sab log hain
tera dil laga rahega”.
by Razzi (few years ago!)
Sunehri BaT
Insan Apni Khubsurti, Kpron Or Taleem Se Nhi Pehchna Jata
Balky Wo Agr Ksi Chiz Se Pehchana Jata Hy To Wo Hy Sirf Or Sirf Uska
Shanakhti Card.
by Mazhar Khan (few years ago!)
DEVDAS Of 2014
Maaa Nay Kahaa Facebook Choor Doh
Abbba Nay Kahaa Night Package Chor Doh
Doxxton Ne Kahaa Mobile Sy Blnc Churanah Chor Doh
Paaro Ne Kaha Dew Peena Chor Doh.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardarni Writes Msg 2 Srdr:
“Ghar Kab Aa Rahe Ho?Msg Karke Batao”
Srdr Writes 2 Her:
“Nahi Bata Sakta,Balance Kam Hai!!!”
by Pak101.com (few years ago!)