Boy Teasing A Girl
Boy Teasing A Girl: Ae Chalti Kiya?
Girl: Kaha?
Boy: Wherever You Say
Girl: Ok Lets Go Shopping
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Boy: Kasam Se Didi , Aapke Sath Toh Na Mazak Krna Bhi Gunaah Hai
by Mazhar Khan (few years ago!) / 978 views
Similar Jokes
Ek sardar Kele ke chilke se fisal kar gir gya
Aage phir dusre chilke se gir gya
ab teesre chilke ko dekh kr k bola...??
Shit ab phir se girna padega
by Mohammad Ali (few years ago!)
Teacher : what is the difference between himami and sunami?
Banta : Himami is face wash and sunami is desh wash....
by Pak101.com (few years ago!)
In A Cricket Ground..
Security :
Cricket Match Is Over Now
Why R U Stil Sitting?
Santa:Oye…Yaar..
I Am Waitin For Highlights!
by Pak101.com (few years ago!)
'Lady Dr: Tm to hr saal Pregnant hoti thi ab 3 saal hogye koi khuskhabri nhi.
Q....'
by Mazhar Khan (few years ago!)
Wife: Jb Aap Bahir Jaate Hain tou Mujhy Darr Laga rehta hy..
.Husband: Don't Worry Darling! Me Jaldi aa Jaya Karon Ga...
Wife: Isi Baat Ka to Darr Laga Rehta Hy..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Jab Duniya Ka First Phone Bana,
Aur Phone Ko Start Kiya Gaya To Scientist Ke To Hosh Ud Gaye.
Phone Screen Pe Likha Tha: “2 Missed Calls From Rajnikant“
by Pak101.com (few years ago!)
Pthan Naqli note le kr surf lane shop pe gya.
Shopkepr:
is me Quaid-e-Azam k sr pe Topi nhi hai.
Pthan:
wo meli ho gai hai usi k liey to surf leney aya hun
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek Phatan bank lootne gaya wahan gun dikha kar sara Paisa loot liya.
Per us k hath kuch nahi aaya.
Kyon?
Q k sare paise usne manager ko diye aur kaha: "Sare paise mere account mein jama kar do." -
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Wife- i will die.
Husband- i will also die.
Wife- Why do you want 2 die?
hasband- bcoz ma itni khushi bardasht nahi kar sakta :D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Girl 2 anothr Girl:
U r so Beautiful
Other Girl
Thank u
u r also very atrctv
.
Now
Boy 2 Anothr Boy:
u r luking Handsome
2nd Boy:
paen da RISHTA de dy fer
by hearthackervsgirls (few years ago!)