Sardar

Man: Oye tera ek dant neela kida ho gaya?

Sardar: Yaar main ink lagayi hai.

Man: Uh kyon? Sardar: Kyon k aaj kal BLUE TOOTH bahut mashur hai

by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 870 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

RAAZ-Tumhari ankhen ktni hasen hai

RAAZ-Tumhari ankhen ktni hasen hai
Grl-Choro na

RAAZ-Tumhare bal ktne khubsurat hai

Grl-Choro na,Aap B
RAAZ-Itne der se chor hi rha tha

by Pak101.com (few years ago!)
SARDAR was sitting in toile

SARDAR was sitting in toilet, but potty was not coming....!!
.
1hr..
.
2hr..
... .
3hr..
.
.
.
.
.
.
.
.
SARDAR- "ab Aa bhi ja..!! Mai tenu kha thodi javanga....!!

by Pak101.com (few years ago!)
diplomacy

Diplomacy of women
..
..
..
..
.....
..
..
..
..
..
..

They hate it when you ask their age?

but they would kill you if you forget their birthday :D

by tahir bashir (few years ago!)
Naya pakistan

Naya pakistan downloading failed.
|
why?





Ganja virus detected,

by Sabir shah (few years ago!)
Santa ko Police Ne Accident Karne Pe

Santa ko Police Ne Accident Karne Pe
Arrest Kiya..

Judge:Aakhir Ye Accident
Hua Kaise?

Santa:Kyaa Pata Sir,
Me to so Raha Tha....

by Pak101.com (few years ago!)
Santa bhai jaldi jao tumhare

Santa- bhai jaldi jao tumhare ghar mein pani ghus gaya hai.
.
.
.
.
Banta- Kyun jhuth bolta hai,ghar mein pani kaise ghus sakta hai,ghar ki chabi jo mere pass hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Khoobsurati ka Raaz

MERI" Khoobsurati ka Raaz Mujhe Khud Nahi Pata

FaraZ

Pata Nahi Kyun Log Mujhy SALMAN KHAN Samjhty Hain
/('.')/
) ( Thnx yaro
! ! Thanx

by Mazhar Khan (few years ago!)
Shafon suit Rs 25

Shafon suit
Rs 25

Coton suit
... Rs 15

Banarsi suit
Rs 18

Wife:Give me Rs 5OOO i will buy 50 suit.
Husband:Andhi. dhobi ki dukan hai

by Pak101.com (few years ago!)
Qulo k sath valima

“Sheikh ki wife:

Agar main marr gai to kitne arse baad shadi kro gey?

Sheikh:

Meri koshish hogi k kulown wali Biryani mein Valima bhi ho jaye

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Funny

2 kaleyaur aik pakistani ja rhy thy.un ko pari mili.us ny kaha mein t0m sub ki aik aik wish p0ri karo gi.

Pahla kala..mjy g0ra kar do.pari ny usy g0ra kar diya

D0sara kala.mjy bi g0ra kar do.pari ny usy bi g0ra kar diya.

Pakistani khara hans raha tha.pari ny us sy kaha..hanso mut.apni wish btao.

Pakistani..in dono ko phir kala kar do....

hahahahahaha.

Geo Pakistani

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook