Sardar
Man: Oye tera ek dant neela kida ho gaya?
Sardar: Yaar main ink lagayi hai.
Man: Uh kyon? Sardar: Kyon k aaj kal BLUE TOOTH bahut mashur hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 870 views
Similar Jokes
RAAZ-Tumhari ankhen ktni hasen hai
Grl-Choro na
RAAZ-Tumhare bal ktne khubsurat hai
Grl-Choro na,Aap B
RAAZ-Itne der se chor hi rha tha
by Pak101.com (few years ago!)
SARDAR was sitting in toilet, but potty was not coming....!!
.
1hr..
.
2hr..
... .
3hr..
.
.
.
.
.
.
.
.
SARDAR- "ab Aa bhi ja..!! Mai tenu kha thodi javanga....!!
by Pak101.com (few years ago!)
Diplomacy of women
..
..
..
..
.....
..
..
..
..
..
..
They hate it when you ask their age?
but they would kill you if you forget their birthday :D
by tahir bashir (few years ago!)
Naya pakistan downloading failed.
|
why?
Ganja virus detected,
by Sabir shah (few years ago!)
Santa ko Police Ne Accident Karne Pe
Arrest Kiya..
Judge:Aakhir Ye Accident
Hua Kaise?
Santa:Kyaa Pata Sir,
Me to so Raha Tha....
by Pak101.com (few years ago!)
Santa- bhai jaldi jao tumhare ghar mein pani ghus gaya hai.
.
.
.
.
Banta- Kyun jhuth bolta hai,ghar mein pani kaise ghus sakta hai,ghar ki chabi jo mere pass hai.
by Pak101.com (few years ago!)
MERI" Khoobsurati ka Raaz Mujhe Khud Nahi Pata
FaraZ
Pata Nahi Kyun Log Mujhy SALMAN KHAN Samjhty Hain
/('.')/
) ( Thnx yaro
! ! Thanx
by Mazhar Khan (few years ago!)
Shafon suit
Rs 25
Coton suit
... Rs 15
Banarsi suit
Rs 18
Wife:Give me Rs 5OOO i will buy 50 suit.
Husband:Andhi. dhobi ki dukan hai
by Pak101.com (few years ago!)
“Sheikh ki wife:
Agar main marr gai to kitne arse baad shadi kro gey?
Sheikh:
Meri koshish hogi k kulown wali Biryani mein Valima bhi ho jaye
by hearthackervsgirls (few years ago!)
2 kaleyaur aik pakistani ja rhy thy.un ko pari mili.us ny kaha mein t0m sub ki aik aik wish p0ri karo gi.
Pahla kala..mjy g0ra kar do.pari ny usy g0ra kar diya
D0sara kala.mjy bi g0ra kar do.pari ny usy bi g0ra kar diya.
Pakistani khara hans raha tha.pari ny us sy kaha..hanso mut.apni wish btao.
Pakistani..in dono ko phir kala kar do....
hahahahahaha.
Geo Pakistani
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)