Santa Was In Shopping Store
Santa Was In Shopping Store
Salesman : Sir Would U Like To Use A Pocket Calculator?
Santa : No Thanx
I Know How Many Pockets I Have
by Pak101.com (few years ago!) / 947 views
Similar Jokes
Teacher: "Kids,what does the chicken give you?"
Student: "Meat!"
Teacher: "Very good! Now what does the pig give you?"
Student: "Bacon!"
Teacher: "Great! And what does the fat cow give you?"
Student: "Homework!"
by Mazhar Khan (few years ago!)
SNTA-Tum 1 bar me kitne admi utha skte ho?
PAHLWAN-kam se kam 15
SNTA-Dhat tumse acha to mera murga h jo subah pure muhalle ko utha deta he.
by Pak101.com (few years ago!)
1 pathan ne jali note bnaya or Quaid-e-azam ki topi bhol gya
1 pathan ne jali note bnaya or Quaid-e-azam ki topi bhol gya
jb dukndar ko dia to dukndar ne kaha topi nai hai
Pthan:ye qauid e azam ki GARMION ki tasveer hy.
1 Pathan ne apne 6 mah k baby ki birthday party arrange kr li,
1 Pathan ne apne 6 mah k baby ki birthday party arrange kr li,
Kisi ne pucha:
6 mah k baby ki birthday kese?
Khan: hmarey haan semester System hai. :-)
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Thousand Words Of A Teacher Do Not Hurt,
But The Silence Of A Friend In The
Examination Hall Brings
Tears Into The Eyes... ;->
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan; Ham 25 Bhen Bhai Hain,
Girl; Keya Tumahre Ghar
Family Planing Wale Nahi Aye.?
Pathan; Aya Tha Madarsa Samajh K Wapas Chala Gaya…
by Mohammad Ali (few years ago!)
Ap bohat Khoobsurat,
Khush Mizaj,
Mohabbat karne wale.
Aur Mehnti ho.
Chal hun Teri Vaari..
Hun Tu V Koi Lateefa Suna.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan 2 shopkeeper: Bhai sahb 1 rupia ka Easy Load kardo
.
Shopkeeper: 1 rupey ke load se kesi ko call karni hai ya msg?
.
Pathan: Karna tu kuch bhi nahi,
Bus aisy hi paisy urany ki adat hai
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Santa kadi chawal kha rha tha , ek makhi us par
baithne ki koshish kar rahi thi, ye dekh santa bola-
hat hat ye woh nhi hai jo tu samajh rahi hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Admi: Apko garmi lagti hai tu kia kartay ho??
Sardar: AC ke qareeb baith jata hon
Admi: Phir bhi garmi lagy tu kia karty ho?
Sardar: Phir AC ko ON kar laita hon
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pati: Khhana taiyar hai?
Patni: Thodi der aur
Pati: Thik hai mei bahar kha leta hu.
Patni: 5 minute ruko .
Pati: 5 minute mei taiyar ho jayega.
Patni: Nahi mei taiyar ho jatihu.
by Pak101.com (few years ago!)