Pathan n Sardar
Pathan: Aao Race Lagaty Hain
Jo Haara Wo Ek Hazar Rupe Dega
Sardar:
Lekin Mujhe Rasta Nahi Maloom
Pathan: Bus Tum Meray Peechay Peechay Rehna
Sardar: Thanks Yar
by Pak101.com (few years ago!) / 919 views
Similar Jokes
Tamam log sunn len Garmi bht ho gayi hy. Suraj b khub Aag barsa rha hy. Apne sar pe geela or thanda kapra rakhen Dimaagh pe suraj ki kirne mat parne den Q k “BHOONSA” jaldi aag pakarta hy. Mera farz tha ap ko batana or ap ka kaam hy khud ko… :p
by Mazhar Khan (few years ago!)
According to a recent government publication ...
A billion seconds ago Harry Truman was president.
A billion minutes ago was just after the time of Christ.
A billion hours ago man had not yet walked on earth.
A billion dollars ago was late yesterday at the U.S. Treasury.
by Pak101.com (few years ago!)
Congratulations sms na karne par ap ko Mba ki degri di jati hai , mba ka matlb hai
member of bhekari association
by Sabir shah (few years ago!)
faraz apni b.v. sy
HATA LO APNY CHEHRY SY YE ZULFEIN AEY JAAN-E-FARAZ,
AGLI BAAR KHANY MEIN BAAL AYA TOW SAJNI SY GAJNI BANA DU GA...
by sarmad abbas (few years ago!)
eacher: Story sunao
Sardar: 1 din hum un k ghar gaye to woh soye howay thay
1 din wo hamare ghar aye to hum soye howa thay.
Jesa karo gay, waisa bharo gay
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1 sardar aur 1 punjabi ka interview tha..
punjabi se:
Q: taleem?
Ans: B.A
Q:Pakistan kab bana?
Ans: Koshish pehle se chal rahi thi par 1947
Q:Pakistan ka pm kon hai?
Ans: Bohat ae gae lekin ab Geelani sahab hai.
Sardar ye sub sun raha tha usne teeno answer yaad ker liye
1-B.A
2-1947
3-Geelani
ab sardar se:
Q:naam?
ans: B.A
Q:kab peda hue?
Ans: koshish pehlay sy chal rahi thi per 1947 me
Q: Baap ka naam?
Ans:wese to kitne aye ge lekin ab GEELANI sahab hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar Ji checked his girlfriend's mobile to know under what name she had saved his number, when he dialed his number from her phone, it showed "TIME PASS NO. 8"
by Pak101.com (few years ago!)
2 Bachy Examinatin Hall my bethey they
examiner bht strict tha
cheating nhn karne de rha tha
ek buchey ne chit likh k examiner ko di.
Examiner khamoshi sy ja k apni chair py beth gya.
2sra bucha pehle se: yar tu ne kya likha?
bucha ne kaha
"SIR PeECHeY Se APKI PANT PHATI hui He
by Pak101.com (few years ago!)
ll married men say after yrs of marriage that,My marriage is made of trust & understanding.She doesn't trust me & I dont understand her
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Oye Tumko KUTTEY par Mazmoon
Likh kar Laney ka kaha tha?
Pathan: Hum kya karey, jab Hum ne KUTTEY par Pen rakha tö wo Hamara tang par
Kaat krar bhag gaya.
by Tanveer Hussain (few years ago!)