What is the similarity

Banta : What is the similarity between marriage and 11:59 pm?

Santa : Dono ke baad 12 bajte hai aur din badal jate hai!

by Pak101.com (few years ago!) / 989 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Principal asked PreM

Principal asked PreM:
Why r u late?
all ur classmates came to d class on tym
I rplied:
"Jhund me to kutte aate h. Lekin SHER hamesha akela aata ha

by Pak101.com (few years ago!)
Agle Janam Ka Moh Achha Nahi

Santa Market Ja Raha The Achanak Ek Ladki Usse Takrai Aur Boli.

Ladki Muskurate Hue: “I Am Sorry”

Santa Khush Hote Hue: “I Am

Santa Singh, Nice To Meet You Miss Sorry“

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar and Banno in car

Sardar: O banno car ki speed itni kyon badha di?

Banno: Oji car ki break fail ho gayi hai, accident ho jaye iske pehle ghar pahunch jaate hain….!

by Pak101.com (few years ago!)
sardar ne daka dala

sirdar jee nay yaar k saath mil ker post office mean dakaa dala aur jaldi maen aik aik bag utha ker bhaag gayay. Bohat maheeno kay baad milay tou aik doosray say poochnay lagay k bag mean kiya thaa aur kia kia kiya.
pehlay nay kaha khoob paisay say maza kiya. car lee ,holidays per gaya.
tum nay kia kiya? doosra kehnay laga meray bag maen tou bill he bill thay. phir tum nay kia kiya? thora thoray ker k pay ker raha hoon.

by Abdul Basit (few years ago!)
Mere sath chalogi Girl: Kidhar

Boy: Mere sath chalogi
Girl: Kidhar

B:Aap jidhar bole udhar

G: Thik h,shopping chalte he

B: Kasam se "DIDI" apse mazak karna bhi Gunha hai

by Pak101.com (few years ago!)
Abi tak tujh se machar nhi mre

Maalik:
Abi tk tujh se machar nhi maray?
Mere kano me gunguna rahy han.
Nokar:
Sahab mene Machar Maar dye hyn,
ye to unki Biwiya hn Jo Vidwa ho
k Ro rhi hein..!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl : Meri Ek Ek Saans Pe Ek Ek Larka Marta Ha

Girl : Meri Ek Ek Saans Pe Ek Ek Larka Marta Ha
.
.
.
.
.

Boy : To Tum Koi Acha Sa Toothpaste Use Kyun Nahi Karti

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Tezi se garri chalate ho

Major Rohail: Jab tum itni tezi se garri chalatey ho
To mujhe bohat darr lagta hai.
Driver: Major Sahab aap b meri tarha ankhen Band
kar liya kro.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Deep thinking

santa ne ek Gadda khoda or usme ja k beth gaya?
banta ne puchha: ?Ae ki ho raya ha??
santa replied: DEEP THINKING

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Mirgi Ke Daure Ka Ilaaz

Medical Ka Teacher Class Mein Bachho Ko Samjha Raha Tha

Teacher: Agar Kisi Ladki Ko Mirgi Ka Attack Ho To Usko Lambe Samaye Tak Kiss Karo, Wo Theek Ho Jayegi

Pappu Ne Ye Suna Aur Excited Hokar Bola

Pappu: Par Sir, Usko Ye Attack Dilayen Kaise

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook