Main Raat ko Aaunga
Santa: Yaar Maine Apni Girlfriend ko SMS Kiya K Main Raat ko Aaunga.
Aur Main Raat Ko Gaya To,
Wo Kisi Aur k Sath Thi.
Banta: Tu Dil Chhota Mat Kar Yaar!
Ho Sakta Hai K Msg He Na Mila Ho.
by Pak101.com (few years ago!) / 1056 views
Similar Jokes
Teacher: is line ki english banao, usne apna kaam kiya or karta hi gya.
Santa: He done his work and done dana dan done dana dan.......
by Pak101.com (few years ago!)
MATHS Teacher to our brilliant pathan...
How can u distribute 8 apples among 6 people equally?
PATHAN- Juice bana K...
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ne aik kawwa (crow) paala. Wo bht mulaayim (soft) tha.
Batao Sardar ne uska naam kia rakha hoga?
?
?
Socho?
?
Microsoft..
(My crow soft)
by Pak101.com (few years ago!)
1 pathan hajj kr k wapis aya to dost ne pocha k shaitan ko kanker mary thy?
Pathan ne kaha:
“Na yara rush boht ziada tha. Hum gaaliyan de k aa gya”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Admi:Santa aap ka aik dant blue Q hai?
Santa:Yaar main ne ink lagayi hoyi hai,
Admi:Hain! Wo Q ji
Santa: oye khoty "bluetooth" da zamana hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy: Bade Zalim hain teri Gali k bache.
Girl: kya hua..
Boy: Kutte piche laga k kehte hain,
PYAR KIYA TO DARNA KYA.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy:-waz ur name?
gal:-Q btau?
me tumhe janti bhi nahi
Boy:-mat batao me bhi kaunsa tumhe apni "FERRARI"me bitha raha hu.
Gal:-Anjali B.com,2nd year, tution time 6-8.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan rishtay k liyea tasveer khichwa raha tha Background main gadha bhi aa gaya
Pathan nay tasveer kay saath yeh likh kar bheja k: "Oye Hum aagay waala hay"
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Girl friend aur police me kia cheez commen hai.
.
.
.
.
Socho
.
.
.
Nai pata
o donon hi paisa le kar chor dete hain
by Sabir shah (few years ago!)
A boy was teaching maths to a
girl...
.
.
He kissed her, again he kissed her
n said, this is addition...
.
.
.
.
then the girl kissed him n said,
this is substraction..
.
.
.
then they kissed each other n said,
this is multiplication. ..
.
.
.
.
suddenly girl's dad came, he
started beating the boy &
threw him away n said, this is
called DIVISION...
by Pak101.com (few years ago!)