Tenshion

dual heart attack msg by a grl to her b.friend :
1st msg : lets break up now . its all over..
2nd msg:
sorry !! sorry !!
DIS MSG WAS NOT FOR U !! :P

by nadeem (few years ago!) / 1104 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Aankhey Band Karney Par

Santa: Mujhe Tou Aankhey
Band Karney Par Bhi Dikhayi Deta Hai

Banta: Achchaa, Kya Dikhta Hai?
Santa: Andhera

by Mohammad Ali (few years ago!)
There is nothing more expensive

There is nothing more expensive than a female tear...

when a single drop comes out,it first mixes with "loreal" eyeliner and "dior" mascara.

.

.

.

.

.

then when it come down to cheek it mixes wit "D&G blusher"..

.

.

.

and in case it touches the lips,,it gets mixed with "Maybelline" lipstick

.

.

.

this means that a single drop is worth atleast Rs.1500......)

Don't ever let girl cry......

by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan

Ek Pathan Mobile Company Main Job K Liye Gaya:
.
1st Ques K Answer Pe He Usay Maar K Bhaga Diya Gaya.
.
.
Ques: Which Is The Most Popular Network.
.
.
.
.
Pathan: Al-Quaida

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
maths ka kya matlab

Teacher: batao kay maths ka
kya matlab hai:
student: sir maths meanz
.
M: Mental
A: Attack
T: To
H: Handsome
S: students’

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa opened a petrol pump

Santa opened a petrol pump, but not even one customer went there. You know why?


Because he opened petrol pump on second floor..

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan sharab peeta raha or rota raha.

Pathan sharab peeta raha or rota raha.

Ek admi ne pucha:
"kya huwa khan sahab?"

Pathan: "jis larki ka nam bhulana chahta hon uska nam yad nahi aa raha&qu

by Pak101.com (few years ago!)
Ek sharabi Ka Court Mein case Chal

Ek sharabi Ka Court Mein case Chal Raha tha.
Judge Ne Kaha
" ORDER ORDER"
Sharabi Replied..
" Ek CHILI CHICKEN,EK Qtr ROYAL STAG With SODA' Jaldi...

by Pak101.com (few years ago!)
1 sheikh ne apni bV ka Rs 15 sadqa utara

1 sheikh ne apni bV ka Rs 15 sadqa utara Or us mn Rs 85 or mila kr card load krlia.
Bv ne pocha: ye kya kia?
Sheikh: Sadqa gharib govt ko gya balnce mere pas:-P

by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Aadmi Doorbeen Se Asman Dekh Rha Tha

1 Aadmi Doorbeen Se Asman Dekh Rha Tha Pathan Bhe Pas Khara Ho Kar Dekhne Lga

Achank 1 Tara Tuta
Pathan Zor Se Chilaya:

“Wah Ustad Kya Nishana Hai.;-):-D

by Pak101.com (few years ago!)
Santa ka ghoda kho gayaa tha

Santa Banta Funny Hindi Jokes
Santa ka ghoda kho gayaa tha aur waha bahut khush tha

Banta: arey, tumhaara ghoda kho gaya hai aur tum khush ho? jyu?

Santa: main is liye khush hoo ke jab vo kho gaya to main uske saath nahi tha. hota to main bhi kho jaata na!!

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook