Tenshion
dual heart attack msg by a grl to her b.friend :
1st msg : lets break up now . its all over..
2nd msg:
sorry !! sorry !!
DIS MSG WAS NOT FOR U !! :P
by nadeem (few years ago!) / 1104 views
Similar Jokes
Santa: Mujhe Tou Aankhey
Band Karney Par Bhi Dikhayi Deta Hai
Banta: Achchaa, Kya Dikhta Hai?
Santa: Andhera
by Mohammad Ali (few years ago!)
There is nothing more expensive than a female tear...
when a single drop comes out,it first mixes with "loreal" eyeliner and "dior" mascara.
.
.
.
.
.
then when it come down to cheek it mixes wit "D&G blusher"..
.
.
.
and in case it touches the lips,,it gets mixed with "Maybelline" lipstick
.
.
.
this means that a single drop is worth atleast Rs.1500......)
Don't ever let girl cry......
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek Pathan Mobile Company Main Job K Liye Gaya:
.
1st Ques K Answer Pe He Usay Maar K Bhaga Diya Gaya.
.
.
Ques: Which Is The Most Popular Network.
.
.
.
.
Pathan: Al-Quaida
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Teacher: batao kay maths ka
kya matlab hai:
student: sir maths meanz
.
M: Mental
A: Attack
T: To
H: Handsome
S: students’
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa opened a petrol pump, but not even one customer went there. You know why?
Because he opened petrol pump on second floor..
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan sharab peeta raha or rota raha.
Ek admi ne pucha:
"kya huwa khan sahab?"
Pathan: "jis larki ka nam bhulana chahta hon uska nam yad nahi aa raha&qu
by Pak101.com (few years ago!)
Ek sharabi Ka Court Mein case Chal Raha tha.
Judge Ne Kaha
" ORDER ORDER"
Sharabi Replied..
" Ek CHILI CHICKEN,EK Qtr ROYAL STAG With SODA' Jaldi...
by Pak101.com (few years ago!)
1 sheikh ne apni bV ka Rs 15 sadqa utara Or us mn Rs 85 or mila kr card load krlia.
Bv ne pocha: ye kya kia?
Sheikh: Sadqa gharib govt ko gya balnce mere pas:-P
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Aadmi Doorbeen Se Asman Dekh Rha Tha Pathan Bhe Pas Khara Ho Kar Dekhne Lga
Achank 1 Tara Tuta
Pathan Zor Se Chilaya:
“Wah Ustad Kya Nishana Hai.;-):-D
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Banta Funny Hindi Jokes
Santa ka ghoda kho gayaa tha aur waha bahut khush tha
Banta: arey, tumhaara ghoda kho gaya hai aur tum khush ho? jyu?
Santa: main is liye khush hoo ke jab vo kho gaya to main uske saath nahi tha. hota to main bhi kho jaata na!!
by Pak101.com (few years ago!)