Whats is d Differance between Person
Boy-Whats is d Difference between Personal & Secret?
Girl-Dear,
U r My Lover.. Thats Personal
& Ur Friend Is Also My Lover..
Thats Secret
by Pak101.com (few years ago!) / 1010 views
Similar Jokes
Pappu ek party mein gaya aur waha usne 8 butter
naan kha liye.
Kuch der baad toilet mein pet pakad ke ro raha
tha bhagwan se request kar raha tha ki, “Hey
bhagwan ya toh jaan nikal de ya naan nikal de!”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Jealous Husband;
"Aaj tk tum kitney logo k saath soyi ho?"
Wife; Such bolon tu sirf aap k sath hi soyi hon baki sabhi k sath sari sari raat jagti thi.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Doctor:
Woh Memon Mareez
Ab Kis Baat Par Jhagar Raha Tha?
Nurse:
Iss Baat Per K Dawaen
Khatam Honay Se Pehlay Hi Wo
Kyun Sehat Mand Hogaya
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bacha Dukandar Se:
Uncle Aapke Paas Safeguard Sabun Hai?
Dukandar: G Han.
Bacha: Phir Us Se Hath Dho Kar Ek Qulfi Dena. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Govt. School Ke Bache Kisi Ko Ghaseet Ke School Le Ja Rahe The.
Ek Buzurg: “Bachon, Isko Chod Do Ye Khud School Chala Jayega”
Bache: “Baba Ji, Ye Student Nahi Sala Master Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Wife : Jab tum CHARAS peetey ho to muje “Darling” kehtey ho,
Jab VISKY peetey ho to “Paro” ketey ho,
aj khamosh q ho?
.
.
Husband: Aj me hosh me hun “Churail”
by Mazhar Khan (few years ago!)
santa: yaar tu to aaj doctor k paas jaraha tha, gaya q nahi?
.
banta:yaar woh me kal jaonga aaj meri tabiyet kharab hai..
by Kashif (few years ago!)
5 missed calls from your bestfrnd
means they wanna hang out with
you.. ^_^
.
.
.
.
5 missed calls from your
Girlfriend/ Boyfriend means they
miss u... ?
.
.
.
But...
.
.
.
.
.
.
.
5 missed calls from HOME means...
.
.
.
"Beta aaj to band bajne waali
hai..:p:O :D :P
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar goes into ladies toilet, all ladies suddenly stand up.
Sardar: izzat dil mai ho bus yahi kafi hota hai,
Beth jao,Beth jao.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:
Apna Father ka name batao
Lekin shortcut andaz ma batao.
Student:
CNG.
Teacher:
Ya Kaisa Name Ha.
Student:
Chaudhry Nisar Ghonga
by Pak101.com (few years ago!)