saradr g replied
What is Common between : Krishna, Ram, Gandhiji & Jesus..?
Sardar ji Replied : All are Born on Government Holidays.
by Abdul Hannan (few years ago!) / 1052 views
Similar Jokes
Banta: yaar me kal Bitch per ghoomane gaya tha.
Santa: Ajib baat hai, tu kutti per baith kar ghoomane gaya phir bhi usne katta nahi
by Pak101.com (few years ago!)
The snack bar next door to an atom smasher was called "The Fission Chips."
On April Fools Day, a mother put a fire cracker under the pancakes. She blew her stack.
A new chef from India was fired a week after starting the job. He keep favoring curry.
A couple of kids tried using pickles for a Ping-Pong game. They had the volley of the Dills.
The four food groups: Fast, Frozen, Instant, and Chocolate.
A friend got some vinegar in his ear, now he suffers from pickled hearing.
Overweight is something that just sort of snacks up on you.
Sign in restaurant window: "Eat now - Pay waiter."
I thought you were trying to get into shape?
I am. The shape I've selected is a triangle.
by Pak101.com (few years ago!)
Punjabi:Hum Izzat Mei Thora Pechay Hain
Sindhi: Hum Kaam Mei Thora Pechay Hain
Balochi: Hum Taleem Mei Thora Pechay Hain
Pathan: Hum Bila Waja Pechay Hain!
by Pak101.com (few years ago!)
Frustrated Student Letter 2 Da Principal
Salam Saaley,
Yeh Bata Kaun Haramkhor Paper Set Karta Hai?...
Kameno,
Studentx Ki Jaan Nikal Jati Hai.
Uper Sey Paper Checking Aisi Hoti Hai Jaisey Maa Ki Maut Ka Badla Ley Rahay Ho.
Aisa Sylabus Banatay Ho Jaisay Tmhara Yahan Sab Topperx Hain.
Tera Baap B Paper Mein Pass Na Ho.
Tu Bahir Mil Kahein Saaley....
Bataunga Tjhey.
Urx Faithfuly,
Pagal Hun K Naam Likhon?
by Mazhar Khan (few years ago!)
Baap-bete se
Agar is baar tum exam me paas nahi hue to tum
mujhe papa kabhi mat bolna
...
Kuchh din ke baad
Baap- beta tumhara result kya aya
Beta- babulal, tune apne baap hone ka haq kho
diya hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Munna: I Sent love letter 2 my Girlfriend everyday.
for 3 years.
Circuit: Then what hapned?
Munna: Nothing she married da postman
by Mohammad Ali (few years ago!)
GOLU-batao raste k dono tarf ped kyu hote he
MOLU-polution kam karne k liye
GOLU-Galat
kyuki agar ped raste me hote to gadiya kase jayegi
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik Gaon main kisi Buzurg ki mar janey se School
Ma Chutti Ho gai
School se aatey huway bacho ne 2 aur Buzurgon
Ko dekha tu aik bacha bola
Wo Dekho 2 aur chotian aarahi hain!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Letter from husband ( who is abroad) to wife
Dear Sweetheart:
I can’t send my salary this month, so I am sending 100 kisses.
You are my sweetheart
Your husband
by Pak101.com (few years ago!)
Raat k 3 baje Phone Aya:
Hello! Yahan Simran MEHFOOZ
Rehti h kya?
.
.
.
.
.
.
.
Boy : Abe Saale Raat k 3 baje agar
simRAN Mere Paas hoti to
MEHFOOZ Rehti kya ??
by Pak101.com (few years ago!)