2 Twins Apny Kamry Mai
2 Twins Apny Kamry Mai Bethy Thy.
1 Hans Hans k Lot Pot ho Raha tha,
2nd Udaas Kony Mai betha Tha.
Baap: Tum itna Q Hans Rahy Ho?
Beta: Mummy ne Dono bar isi ko Nehla Diya. :-)
by Pak101.com (few years ago!) / 994 views
Similar Jokes
Nepali ko chirag mila.
Jin nikla bola: 3 wish mango!
Np:
1.Ek Bara bangla
2.Ush men khoob daulatmnd aadmi
3.Ushka Chokidar humko bana do.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: Change this sentence into Future Tense, "I killed a person"
.
Student: The Future tense is "You will go to a jail"
by inayat khan (few years ago!)
A Girl Asks Her Mommy: I Want Some Fresh Air,
Can I Go For a Walk?
.
.
.
Mommy: Alright, But Ask your Fresh Air to Drop you Home By 10 P.M. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Galti Se News Paper Ka Sub-Editor Ban Gia. Usne Aik Khabar Ki Headline Ye Di:
"BIWI MEIN DHAMAKA...!"
Cheif Editor: Yeh Tum Ne Headline Kia Di Hai?
Pathan: Sir Mene Khabar Ko Asan Alfaz Mein Likha Hai.
Cheif Editor: Acha Asal Khabar Kia Thi?
Pathan: "MIAAN WALI MEIN DHAMAK
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Banta: Me naya FM Radio laya hun ye chalata bahut
achha hai
Santa: Abe ghonchu, mujhe bewakoof mat bana, ye
chalega kaise iske to panv hi nahi hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Malik alsi nokar se:- Yahan par itne sare machcher gun-gun kar rahen hai tu unhe maar gira.
Thodi der bad..
Malik:- Abe sale nokar ke bachche maine tujhe machcher marne ko kaha abhi tak tune mare nahi. Woh ab bhi gun-guna kar rahe hai.
Alsi nokar:- Malik machcher toh maine maar diye. Yeh toh unki bibi hai jo vidhva ho kar ro rahi hai.
by Pak101.com (few years ago!)
10 saal ka ladka:- 1 kingfisher Beer dena. Dukandar:- Is umr me Beer pine lage.?
Boy:-Nhi, Ye chhote bhai k liye h. Mere liye 1 Royal Stag ka Quater de.
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor: which soap u use? Santa: Gopal soap,Gopal paste,Gopal brush Dr: Is gopal an international company Santa: No gopal is my room mate .
by Pak101.com (few years ago!)
Baap:
Beta! zindgi main kabhi Chars na peena,
warna wo jo aagay 4 Aadmi ja rahay hain,
8 nazar aaen ge,
.
.
Beta: "Magar Abbu! wo to 2 Aadmi hain!
by Pak101.com (few years ago!)
Delivery ke waqt
Lady- God Ladka
Man- God Ladki
God- Shut Up
Dont Confuse Me
Varna aisa confuse item bana dunga ke
tum dono roage or wo tali bajayegae!
by Tanveer Hussain (few years ago!)