Result Aany Se Pehle
Tamam Students se Appeal Hai k Woh apny apny result aany se pehly:
GHAR Ki sab Chaplain, Jharu Aur Wipers chupa den.
A msg From: 'SSF'
'Student Saving Federation
by Pak101.com (few years ago!) / 1116 views
Similar Jokes
Meaning of Marriage for a woman –
Sacrificing admiration of many men for the criticism of one man!
by Pak101.com (few years ago!)
Biwi to her shohar….
Suno ji mainay aaj ap kay pasand ki cheaz banai hai ap kha kar khush hojao gay….
Pathan replied…
O g kia pakaya hai….??
Wife replied…
….
….
Naswar kay koftay…
by Asim Raza (few years ago!)
TEACHER : PAPPU, go to the
map and find North America.
PAPPU : Here it is!
TEACHER : Correct. Now,
class, who discovered America?
CLASS : PAPPU!
by Shahzeb Malik (few years ago!)
Mareez:dr sahab kia me kuch kha sakta hun?
Docter:han ap meri fees k ilawa suf kuch kha sakte ho.
by Sabir shah (few years ago!)
Sehwag ko MAYUR pehnao,
Sachin ko PEPSI pilao,
Dhoni ko BRYLCREEM lagwao,
Ganguly ko Chavnpras khilao,
Dravid mein CASTROL bharwao,
yuvraj ko MALAI MARKE LASSI pilao
Lekin in Models ko cricket mat khilao…
by Pak101.com (few years ago!)
ek pathan k janaze main log bhangra daal rahe tahe.
wajha pochi to ek pathan ne bataya k
pehli dafa hum main se koi
Brain Hambrige se mara hai
by Pak101.com (few years ago!)
STU:Sr sb log HINDI ENG. me bolte hai MATHS me
kyo ni bolte?
........
TCHR:Jyada 3 5 na kr
9 2 11 ho le
Ni to 4 5 dhr dunga to
6 k 36 dikhne lgenge.....
by Tanveer Hussain (few years ago!)
I’m Not Sad For Being Single Rather
.
.
.
I’m Thinking Of Her Who Is Single Because Of Me..
.
.
.
.
.
.
.
Awwwh..
“Bechaarii”
Bhatak RHi H0 Gi..:P:P
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Banta Singh: r u standing in front of the mirror for a long time?
Santa Singh: i'm trying to remember where i have seen this face before.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan SMS
——————–
Sardar: why the doors are locked when the airplane fly.
Pathan: thinks about it for some time and reply,
.
.
Because venders should not be enter
by Pak101.com (few years ago!)