shave
girl TO pathan;tum din mein kitni bar shave kartey hu?
pathan;din mein 70 ,80 baar...
GIRL:tum pagal hu?
PATHAN:kocha!hum nai hain....
by Abdul Hannan (few years ago!) / 1091 views
Similar Jokes
Lion 1 Buriya Se:
Main Tera Khoon P Jaun Ga
Buriya:
Pena Hai To Kisi Jawan Mard Ka Pi
Uska Khoon Garam Hoga
Sher: Nahi,Mera Aj Cold Drink Peny Ka Mood Hay.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Was Kissing A Girl Inside A Car.
Police:Kya Kr Rhe Ho?
Pathan:Nazar Nhi Aa Rha?
Police:Meri Bari Kb Ae Gi?
Pathan:Is Larki K Baad.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Ki Cheque Book Kho Jati Hai, Woh Sochta Hai Ki Bank Ja Kar Bank Manager Ko Bataya Jaye,
Pathan Bank Jata Hai Aur Rote Hue Bank Manager Ko Bolta Hai.
Pathan: “Sir, Meri Cheque Book Kho Gayi Hai”
Bank Manager: “Saavdhaan Ho Jaao, Koi Bhi Tumhare Cheques Par Sign Kar Sakta Hai”
Pathan: “Ohhh Sir, Main Pagal Nahi Hoon, Mene Pehle Se Hi Saare Cheques Par Sign Kiye Hue The“
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Roz Subha 50 ladkiya mera intezar karti hain
man- are waha Vo kaise?
sardar- Maine Girls collage Bus ka Drive Hu na.
by Pak101.com (few years ago!)
Husband to a newly wedded wife!
I could go to the end of the world for you
Wife: Thanks! but promise me
you will stay there for the rest of your life.
by Pak101.com (few years ago!)
Aunty:” Arrey beta tum kitne badey ho gaye ho..
.
.
.
.
Beta:” Haan aunty, aur koi option hi nai tha..:p =D =)) ;)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Husband:
Me Tmhain Talaaq De kr
Dosri Shadi Kru Ga…
Wife:MGr Q.?
Husband:
Imran khan Ne kaha hai
Khush Haali K liye”Tabdeeli”Zauri
ha..
by A. Sami (few years ago!)
Customer: yeh kya offer hai? TV liya to 10 kerchief free!!!
Salesman: TV serials dekhne ke baad aapki aansoo ponchne ke liye
by Pak101.com (few years ago!)
Ladki Ne Apne Naye Naye Bane Boyfriend Se Puchha.
Girl: “Jab Tum Log Girls Ko I Love You Kehte Ho, To Un Ka Haath Kyun Pakad Lete Ho”
Boy: “Bass Apni Hifaazat Ke Liye, Kahi Ladki Thapar Na Maar De“
by Pak101.com (few years ago!)
GIRL-Dear Hum Kaha Ja Rahe Hai?
BOY-Long Drive Par Dear.
GIRL-Pahele Kyu Nahi Bataya.
BOY-Mujhe Bhi Abhi Pata Chala Jab Break FAIL hua.
by Pak101.com (few years ago!)