itne kam no
Pitaji:- itne kam no. ? do thapad marne chahiye!
Tinku:- ha papa,chalo maine us mastarji ka ghar dekha hai!!
by Pak101.com (few years ago!) / 1036 views
Similar Jokes
Ek kanjr tha wo sms parh tha....
Use pta tha k sender ne use kanjr kha ha...
Wo phir b sms parh rha tha...
.Kiya krtakanjr jo tha.Don't mind kanjr hahaha ha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ak Admi khare Khare Chaabi Se Apna Kaan Khujla Raha Tha Santa usy Ghur Sy Dekhte Hoye Bola: Bhai Sahib Ap Start Nahi Ho Rahe To Dhaka Lagaon…?
by @irha@ (few years ago!)
HUSBAND BIVI SAI PHONE PAR KYA PAKKAYA HAI
BIVI GUSSE SAI
ZEHAR
HUSBAND MAI AAJ LATE AOGA TUM KHA KAR SOJANA
by Mazhar Khan (few years ago!)
A GIFT FOR U
I have a GIFT 4 u Plz close ur eyes
1
2
3
4
5
7
8
9
10
Cheater
You did not close ur eyes
Now No GIFT 4 U BYE.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Khushiyan Kiya Hoti Hen?Jokes Ek
sahab dosray sahab se: Bhai ye
khushiyan kiya hoti hen? Dosray
sahab: Pata nahi bhai, meri to kum
umar me hi shadi ho gaii thi
by Åkásh khãñ (few years ago!)
Husband wife dinner ke liye gaye, hotel mai 1 larki ne husband ko hello kaha.
Wife(ghusse se): Kon thi yeh?
Husband: Tum please mera dimagh kharab na karo, abhi us ko bhi batana hai
ke tum kon ho .
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher Asked Pappu: Jab Larki Ki Age 18 Saal Se Uper Ho Jaye To Usay Kis Cheez Ki Zarurat Hoti Hai? Pappu: Shanakhti Card(N.I.C) Ki. Ap B Apni Zehniyat Pappu Ki Tarah Saaf Rakhen.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa soote waqt
Do glass rakhte hai,
Ek mein paani sur ek
Khaali why?
Socho?
Kyunki pyas lag bhi sakti
Hai aur nahi bhi.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Sardar:rat ko 1 admi ne chaku dekha kar loot lia.
Dost:lakin tumhare pas tu hamesha pistol hoti hai.
Sardar:wo me ne li chupa di thi warna wo bi le jata.
by Sabir shah (few years ago!)
Ek Pathan Ne New Car Li
Aur Drive Pe Nekla Thora Agay Gaya
To Toll Plaza Aya Admi Bola Han Khan G!
Pathan Bola Full Kar Do
by Abdul Hannan (few years ago!)