Santa saw a board
Santa saw a board at d centre of a Pond.He tried reading bt culdnt.Atlast he swims to the centre of the Pond & Reads,"CROCODILE PRESENT,DONT SWIM"
by Pak101.com (few years ago!) / 1061 views
Similar Jokes
Teacher:bijli kahan se atti hei???
Student:mere mamu k ghar se!!!!!!!
Teacher:wo kase?!!!!!!!!!!!!
Stdnt:jab bijili jati ha tu papa kehty hen ''Salon ne phir bijli band kar di........'''''
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Shaadi ki party mein DJ wale nepuchha: kab tak bajaana hai…..??...
Santa: oye 8 – 10 peg Lagane takbaja lo uske baad toh hum sabgenerator ki awaz par bhi naachlenge… :p =D :D
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pappu Ki Ek Girlfriend Ne Usko Ek Din Khatt Likha
Meri Life Mein Naya Ladka Aa Gya Hai.
Tum Se Acha Hai, Paisi Wala Hai, Mera Khoob
Khayal Rakhta Hai
Main To Uski Dulhan Banugi, Tum Meri Photo Wapis
Bhijwa Do.
Pappu Ko Ye Padd Ke Gussa Aaya Aur Usne Apne
Saare Doston Ki Girlfriends Ki 30 Photos Jama Ki
Bich Mein Us Ladki Ki Photo Rakh Ke Khatt Likha.
Le In Mein Se Nikal Le, Mujhe Teri Shakal Yaad
Nahi.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy: Suit to bohot acha pehna hai.
Girl: thanks
Boy: Lipstick bhi achi hai.
Girl: thanks
Boy: Makeup bhi bohot acha hai.
Girl: thanks
Boy: Lekin achi phir bhi nahi lag rahi ho.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Biwi par Nibandh: biwi 1 faltu musibat hai.ye ghar ki rasoi me payi jaati hai.iska paustik ahaar pati ka bheja khana hai.Ye pani kam khoon zyada piti hai...
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Aaj tum late kyu aaye? School 7 baje shuru hota he.
Funny Kid: Madam, Aap meri fikar mat kia karo, School shuru karwa dia karo.
by Pak101.com (few years ago!)
Baap bête khana kha rahay the to betay nay kaha: Abbu….
Baap nay kaha: chup karo khana khatay waqt baat nahi kartay.
Jab dono baap beta nay khana kha lia to baap nay kaha:
Beta kia keh rahay the?
Betay nay jawab dia: Abbu Salan mein makhi thi woh kha gaye hain.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Dctor: Aap ka or Aap ki Begam ka Blood Group aik hi hai
Husband: Zahir hai 18 Saal se Mera khoon Pi Rahi hai
Aik hi hoga.....:-
by Pak101.com (few years ago!)
Ragging ke waqt ladko ne 1 ladki se kaha,1 sawal ka jawab do-patna kahan par hai?
ladki-bihar mein
boys-yahin pat jao itne dur jaane ki kya jarurat hai..
by Pak101.com (few years ago!)
1 Macchar presaan baita tha.2sre ne pucha kya hua?
1st-yaar gajab ho rha h
Chuhedani me chuha,Sabundani me sabun
Mgar macchardani me admi so rha he
by Pak101.com (few years ago!)