Boys aap ko aamir khan
teacher: boys aap ko aamir khan aur kajol ki film
fana se kiya lesson mila?
student: andhi, kani, langri, jo bhi mile, phansa leni chahye.
by Pak101.com (few years ago!) / 1000 views
Similar Jokes
Nurse: Mubarak Ho khan s.b Aap k Ghar larka Peda Hua Hai PATHAN:= O mera “KHUDA” Yeh Kiasa
Technology Hai, B.V Mera Hospital Me Hi Or Bacha Ghar peda Hua hy..
by Pak101.com (few years ago!)
1pathan Jalebi Bech Raha Tha,
Magr Keh Raha Tha “Aalu Le Lo Aalu!”
1Aadmi Aya Or Bola:
“Par Ye To Jalebi He”
Pathan:
Chup Ho Ja!Warna Makhiyan Aa Jaayegi.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Change this sentence into Future Tense, "I killed a person"
.
Student: The Future tense is "You will go to a jail"
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Boss: Tumhare Father ka kya naam hai?
Servant: Bijli Deen
Boss: Ye kaisa naam hai?
Servant: Sir, pehle unka naam Chiraag Deen tha, lakin jab se Science ne taraki ki hai unhon ne apna naam Bijli Deen rakh lya ha
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Ladka ladki ko impress karne ke chakkar main bike se gir gaya..
ladki boli aapko chot to nahi lagi..
ladka bola are hat pagli hum bike se aise he utarten hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Bad News: Meri Car Green Hills Se Gir k Tabah Ho Gai,
Driver Moqa Per Mar Gaya,
Aap Sab Friends Se Request Hai K Dua Krain, I Hope Next Time Aisa Nai Ho Ga.
Because Ab Main "NEED 4 SPEED Underground" Khelon Ga.
by Pak101.com (few years ago!)
Girl 2 Sheikh:
Mujhe apni ring de do main ring ko
dekh k tumhay yaad karu gi
Sheikh:
Tum ye soch k muje yaad kr lena k mene ring mangi thi usne nahi di.;-
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Manager: A room with double bed? But sir you are
alone?
Santa: Yes, It is just that I wish to enjoy the
silence from the other bed
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar k0 electric chair pe saza-e-maut dete huwe jailer b0la:
Sardar k0 electric chair pe saza-e-maut dete huwe jailer b0la: “btao tmhari akhri khwahish kia hai?”
.
.
.
Sardar: menu dar lag reya a, mera hath pharr lawo:)
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Purani Kahawat hai ke,
Sonay ke time Tension ko saath le ker nahi sona chaiye.
Lekin phir bhi Log pata nahi kiu??
Apni Biwi ko apne saath le ker sotay hein.???
by Mazhar Khan (few years ago!)