A man was charged in court
A man was charged in court for parking his car on the wrong side of the road.
Judge: Why did you park your car in a no parking area?
Man: Your honour, the sign read, Fine for Parking. So I thought it was fine to park my car there!
by Pak101.com (few years ago!) / 914 views
Similar Jokes
Biwi Essay-
Biwi ek faltu Musibat Hai
Jo Rasoyi me Paayi jati Hai
Iska Poshtik Aahar Pati ka Bheja Hai
Ye Pani se Zyada Pati Ka Khoon Piti Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Father:Tum ne university k 4 sal me Sub se Muskil kaam kon sa seekha?.
.
.
.
.
.
.
.
.
Son:
Tez Hawao mE 1 Teeli Se 3 CIGERATE jalana.
Father LAKH LANAT THAE
by Pak101.com (few years ago!)
Always remember you're unique, just like everyone else.
by khalid hussain (few years ago!)
Wife: "How would you describe me?"
Husband: "ABCDEFGHIJK."
Wife: "What does that mean?"
Husband: "Adorable, beautiful, cute, delightful, elegant, fashionable, gorgeous, and hot."
Wife: "Aw, thank you, but what about IJK?"
Husband: "I'm just kidding!"
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek bar ek chitti ne Hathani ke kan mein kuch kaha toh hathni behos ho gayi.
Phir kisine chitti se pucha ke tune kya kaha?
Chitti Boli: Maine itna hi kaha ke “Main tumhare bacche ki maa banne wali hoon!”
by khalid hussain (few years ago!)
Shair, Shairni ko Kiss Karne Laga...
Sherni Ne Rok Diya,
Aur
Idhar Udhar Dekhne Lagi.
Shair: Kya Hua Darling...?
Sherni: Dekh Rahi Hon,
Aas Paas DISCOVERY Waly To Nahi Hain. :-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Grlfrnd - mera dil mobile hai or tum SIM ho
Boyfrnd - O very good I am very happy!
Girlfrnd - zyada khush mat ho naya offer milte hi me SIM change kar deti hu.
by Pak101.com (few years ago!)
Old is gold.
Dost: Biwi se jhagda hua tha na solve hua kya ???
Santa: Haan meri biwi Ghutno pe chal ke aayi thi mere pass
Dost: Ohh Kya bola???
Santa: Boli palang ke niche se bahar nikalo .
Ab nhi marungi
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar: mere dada ny 1857 ki jang main dushman ki tangain kat dee thin.
Dost:
Grdnain q nai katin
Srdar:
Wo pehly he kti pari thi…
by Pak101.com (few years ago!)
Angle Said:
I Can’t Be Everywhere To Help U..
So I Created MOTHER…
Devil Replied: Me Too Can’t Be Everywhere.. So I Created
MOTHER-IN-LAW
by Pak101.com (few years ago!)