Kal maine Hinjaro ke Raja
Santa: Kal maine Hinjaro ke Raja ko dekha tha
Banta: Kahan, kya naam hai
Santa:Yuvraj Singh, Sab usko angreji me bol rahe the, SIXER KING
by Pak101.com (few years ago!) / 951 views
Similar Jokes
Soldier 2 General: Sir a small enemy group is attacking
General: Quick bring me my red shirt
After enemy defeated..
Soldier: sir why the red shirt?
General: In red shirt if i got shot my soldiers would not see my blood so they wont be discouraged
Soldier: sir 100 enemy tanks are attacking
General: Get me my yellow pant
by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa was drawing money from ATM.
Banta, who was just behind him in
the line said: I’ve seen ur password. It’s ****.
Sant: U r wrong. It’s 1394.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Ek Din Apna Checkup Karvane Ek Doctor Ke Paas Gaya.
Doctor: “Aur Snata Ji, Kaise Aana Hua?”
Santa: “Doctor Sahab, Kuch Tabiyat Theek Nahi Hai, Liver Mein Bahut Jayada Dard Ho Raha Hai?”
Doctor: “Daaroo Peete Ho?”
Santa Khush Hote Hue Bola: “Haan, Par Chhota Peg Hi Banana“
by Pak101.com (few years ago!)
Ek makhi ki halat bohat khrab thi
wo doctor k pas gai
Doctor! Kia hua?
Makhi: bas g chaey main gir gai thi sheikh sahb ne choos choos k bura hal kar dia hai.:-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher Ne Class Main Kaha, Sab Bacche Angreji Ki VarnMala Sunao, Santa Ne Khade Hokar Poocha Choti Waali Sunaun Ya Badi waali.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: Yes. At last. It was so hard to wait.
Girl: Do you want me to leave?
Boy: NO! Don’t even think about it.
Girl: Do you love me?
Boy: Of course! Over and over!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan: Tumhara Shop Ka Doodh Kharab Hai
Shrbat Me Dala Phat Gaya
Dudh Wale Ne Pocha
Konse Sharbat May Dala Tha?
Pathan : LIMOO PANI Me
by Abdul Hannan (few years ago!)
Ek rangile ne apne girlfriend ke kuch jyada hi
kareeb aane ki koshish ki.
GF : yaar, shaadi se pehle ye sab nahi.
Rangila : Don't worry, mein pehle se hi shaadi-
shuda hu!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: active pasive me diff btao
Studnt: active> tere mast mast 2 ne’en mere dil ka le gai chain
Passve> mere dil ka le gai chain tere mast mast 2 ne’en.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 boy ki G.Frnd ny usy lettr likha, mujse milny 1 lrka aya hy,tumsy kahin acha hy,mei us se shadi karungi meri pic wapis bijhwa do
larky ny apne sary doston ki G.F ki 30 pics jama ki,drmyan me uski pic rkh k lettr likha,
lo,in mei sy nikal lo,me tmhari shakal bhool gya hn!!!
by Pak101.com (few years ago!)