Pathan k paas 1 mehman aaya.
Pathan k paas 1 mehman aaya. Pathan bola: 'o yara is pankhe k niche betho tumhe sawaab milega.
Mehman:wo kese?
Pathan: hm ye pankha masjid se utaar k laya hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 1017 views
Similar Jokes
Santa: kal mera sher se saamna ho gaya Banta: Phir kay hua
Santa: maine TV band kar di
Banta: Kyon vo to TV Main tha na
Santa: Ye to main samajhata hun, us jaanvar ko kya pata TV h isase bahar nahi nikalte
by Pak101.com (few years ago!)
1st sardar:oye mar gae yaar meri bv aur girlfriend sath sath aa rahi hain.
2nd sardar:arrey me bi yahi bolne wala tha.
by Sabir shah (few years ago!)
Husband: Agar tumhe kuch ho gaya to mein Pagal ho jaaunga.
Wife: Doosri shaadi to nahin karogey?
Funny Husband: Pagal ka kya hai, kuch bhi kar sakta hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Boyfrnd Reaches Home: Pack Ur Bag Honey, I've Won Rs10 Crores In A Lottery.
GF: Wow! Thailand Or Switzerland?
BF: Who Cares? U Jst Pack Ur Bag & GET LOST..:-p
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ne pressure cooker kharida;
dusre din wapis kiya;
S'keeper- Q wapis kiya ?
Santa- ghar me jawan betiyan he or ye sala sitiya bajata hai .
by Pak101.com (few years ago!)
Arz Kiya Hai .....
KHUDA Kare Kisi Ko JUDAAI N'a Mile .....
.
.
... ... .
Wah Wah ......
.
.
.
KHUDA Kare Kisi Ko JUDAAI N'a Mile .....
.
.
.
.
Jo Ye Status Like Ne Kare Usey
THAND MAIN RAAZAI N'A MILEY ;D
by Pak101.com (few years ago!)
Son-"Whats the difference between confident and confidential?"
Dad-"You are my son of that I am confident. Your friend Timmy is also my son. Thats confidential"
by Muhammad Zeeshan (few years ago!)
Ek Pagal Har Wqt Kehta ta
Ghulail Bnaon Ga Chiriya Maro Ga….
Ghulail Bnaon Ga Chiriya Maro Ga…..
1 Din usko Paglon K Dr. K Pas Le Gy Uska Elaj Kia
Dr: Ab Kya karo Gy….?
Pagal: Shadi karon ga Nokri Dhondon ga.
Ghar Basaon ga.
Doctor: Very nyc Phir kya karo Gy…?
Pagal: Bachon ko achy School Bhejon ga.
Unki Brthday karon ga Nekar or shirt gift ayen gi
DR: Good Good Phir….?
Pagal: Un ki nekar se lactic Nikalon ga..
.
Phir
.
Ghulail Bnaon ga or chiriya Maron Ga.
Dr: Lakh Di Lanat Hy Tery Te.. :p
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek Mental Hospital Mein Saare Pagal Ro Rahe The.
Ek Pagal Chup-Chap So Raha Tha.
Doctor Ne Puchha: “Tum Kyun Shanti Se Soye Ho?”
Pagal: “Main Mar Chuka Hoon, Isliye To Sab Ro Rahe Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Sharab body ko khatam karti hai,
Sharab samaj ko khatam karti hai,
Aao aaj iss sharab ko khatam karte hai,
Ek bottal tum khatam karo ek hum khatam karte hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)