POLICE:ye car parking me cycle q park ki?

POLICE:ye car parking me cycle q park ki?

SANTA:jab irado me ho dugni chamak to kapdo me q nahi?
POLICE:kya?

SANTA:sirf do pahiyo ka fark he uncle Aa jayege!

by Pak101.com (few years ago!) / 876 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Funny Santa, Banta & Laloo

Funny Santa, Banta & Laloo ik scooter par ja rahe the. A traffic cop tried to stop them.

Funny Santa: Sorry phaji, already 3 baithe hain. Bilkul bhi jagah nahin hai.

by Pak101.com (few years ago!)
3 Kale Dosto Ko GOD Ne Vardan Offer Kia

3 Kale Dosto Ko GOD Ne Vardan Offer Kia

1st-Muje Gora Bana Do
2nd-Muje B
3rd-Hi Hi Hi,Inko Fir Se Kala Bana Do

Moral-Kch Dost Kamine Hi Rehte H

by Pak101.com (few years ago!)
Bhikhari: Hello Taaj Hotel

Bhikhari: Hello Taaj Hotel, 1 Pizza, 1 Biryani aur 1 Ras Malai Bhej Do.

Taj: Kiske Naam pe bheju, Sir?

Bhikari: Bhagwan Ke Naam Pe.!

by Pak101.com (few years ago!)
Santa ki amma maar gayi.

Santa ki amma maar gayi.
Ek aadmi bola – amma mujhe bhi le jati apne saath.
Do char aur bole – haan amma hume bhi le jati
Santa Bola – Chup ho jao gadho.
Amma kya sumo karke gayi hai??

by Pak101.com (few years ago!)
Santa to bill Gates:

Santa to bill Gates:
Tusi bade pagal ho!

Gates: Why?

Santa: surname Gates rakha hai. Or business WINDOWS da
karde ho ji.?

by Pak101.com (few years ago!)
Priza Bond

1 Pathan Quaid-e-Azam ki Mazar par ja kar dua kar raha tha
"Maira Prize Bond har sorat mai nekalna chahie"
.
Jese hi wo Mazar se bahir agia, kesi ne uske Jaib se Prize Bond nekal lia tha
.
Wo dobar Mazar gia owr bola: "Jinah Sahb ! Pahly pori baat tu samaj lia karain"

by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Yeh chaaku kyun ubaal

Banta: Yeh chaaku kyun ubaal rahe ho?

Santa: Suicide karne ke liye

Banta: Toh phir ubalne kyu, kya zaroorat hai?

Santa: Kahin infection na ho jaaye!

by Pak101.com (few years ago!)
tutay howay dil say piyaar

Boy : Janeman! Tute huye dil se pyaar karogi ya dil tutne tak pyaar karogi.
Girl : Haramkhor! Tuti huye chappal se pitega ya chappal tutne tak pitega.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Pathan 1st Time Jahaz Pe Baitha: . Jes

Pathan 1st Time Jahaz Pe Baitha:
.
Jesy hi Jahaz ka Agla Tyre Ooper Utha, Tu Pathan Pilot ko Maarny Laga.
.

Aur Bola:

.
Mai Pehlay He Dara Huwa Hon
.
Aur
.
Tum Wheeling Kar Rahy Ho. …

by hearthackervsgirls (few years ago!)
wrong no

Husband calls his wife

Nokrani ne call uthai

Husband: Begam se baat karwao

Nokrani: Woh tu sahab k sath so rahi hain

Husband: Sahab tu main hon Nokrani: Tu main kya karon Husband: Dono ko maar do After killing Nokrani: Lashon ka kya karon

Husband: Ghar k pechay naddi may phenk kr bhag jao

Nokrani: Ghar k pechay tu naddi nahi hai

Husband: Tu kya yeh 3530399 number nahi hai

Nokrani: Nahi

Husband: Sorry wrong number :-D

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook