POLICE:ye car parking me cycle q park ki?
POLICE:ye car parking me cycle q park ki?
SANTA:jab irado me ho dugni chamak to kapdo me q nahi?
POLICE:kya?
SANTA:sirf do pahiyo ka fark he uncle Aa jayege!
by Pak101.com (few years ago!) / 876 views
Similar Jokes
Funny Santa, Banta & Laloo ik scooter par ja rahe the. A traffic cop tried to stop them.
Funny Santa: Sorry phaji, already 3 baithe hain. Bilkul bhi jagah nahin hai.
by Pak101.com (few years ago!)
3 Kale Dosto Ko GOD Ne Vardan Offer Kia
1st-Muje Gora Bana Do
2nd-Muje B
3rd-Hi Hi Hi,Inko Fir Se Kala Bana Do
Moral-Kch Dost Kamine Hi Rehte H
by Pak101.com (few years ago!)
Bhikhari: Hello Taaj Hotel, 1 Pizza, 1 Biryani aur 1 Ras Malai Bhej Do.
Taj: Kiske Naam pe bheju, Sir?
Bhikari: Bhagwan Ke Naam Pe.!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ki amma maar gayi.
Ek aadmi bola – amma mujhe bhi le jati apne saath.
Do char aur bole – haan amma hume bhi le jati
Santa Bola – Chup ho jao gadho.
Amma kya sumo karke gayi hai??
by Pak101.com (few years ago!)
Santa to bill Gates:
Tusi bade pagal ho!
Gates: Why?
Santa: surname Gates rakha hai. Or business WINDOWS da
karde ho ji.?
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan Quaid-e-Azam ki Mazar par ja kar dua kar raha tha
"Maira Prize Bond har sorat mai nekalna chahie"
.
Jese hi wo Mazar se bahir agia, kesi ne uske Jaib se Prize Bond nekal lia tha
.
Wo dobar Mazar gia owr bola: "Jinah Sahb ! Pahly pori baat tu samaj lia karain"
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Banta: Yeh chaaku kyun ubaal rahe ho?
Santa: Suicide karne ke liye
Banta: Toh phir ubalne kyu, kya zaroorat hai?
Santa: Kahin infection na ho jaaye!
by Pak101.com (few years ago!)
Boy : Janeman! Tute huye dil se pyaar karogi ya dil tutne tak pyaar karogi.
Girl : Haramkhor! Tuti huye chappal se pitega ya chappal tutne tak pitega.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Pathan 1st Time Jahaz Pe Baitha:
.
Jesy hi Jahaz ka Agla Tyre Ooper Utha, Tu Pathan Pilot ko Maarny Laga.
.
Aur Bola:
.
Mai Pehlay He Dara Huwa Hon
.
Aur
.
Tum Wheeling Kar Rahy Ho. …
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Husband calls his wife
Nokrani ne call uthai
Husband: Begam se baat karwao
Nokrani: Woh tu sahab k sath so rahi hain
Husband: Sahab tu main hon Nokrani: Tu main kya karon Husband: Dono ko maar do After killing Nokrani: Lashon ka kya karon
Husband: Ghar k pechay naddi may phenk kr bhag jao
Nokrani: Ghar k pechay tu naddi nahi hai
Husband: Tu kya yeh 3530399 number nahi hai
Nokrani: Nahi
Husband: Sorry wrong number :-D
by hearthackervsgirls (few years ago!)