Major Rohail

Major Rohail:
Yaar tu itna bara ho gaya hai...
Aur ab tak teri darhi moonch nahi aai?
.
.
Pathan:
O yara hum apni AMMI pr gya hai...

by Pak101.com (few years ago!) / 991 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Manager asked sardar

Manager asked sardar at an interview.

Can you spell a word that has more than 100 letters in it?
Sardar replied: P-O-S-T-B-O-X

by Pak101.com (few years ago!)
mohala sunta hai

Pehle woh meri girlfrnd thi, Mein bolta tha wo sunti thi
, Phir woh meri mangetr bani, Woh bolti thi mein sunta tha
Jab se woh meri BIWI bani, Hum dono bolte hain or muhalla sutna hai

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek 10 saal ka bachha bahot dhyan se

Ek 10 saal ka bachha bahot dhyan se ek book pad raha tha, jiska title tha: “Kids ka paalan poshan kaise kare”.

Mother: Tum yeh book kyon pad rahe ho.

Kid: Main yeh dekhna chahta hoon ke mera paalan poshan theek tara se ho raha hai ya nahi.

by Pak101.com (few years ago!)
Wife

Wife: Suno g doctor ne mujhe aik
maheenay k araam k liye beautiful
foreign country janay ko kaha hai.
Hum kahan jayen gay?
Husband: doosray doctor k passs..

by nadeem (few years ago!)
Doctor Ko Naraj Nahi Karna

Bhagwan & Doctor ko kabhi naraj nahi karna chahiye

Bhagwan naraj, aap doctor ke pass
aur

Doctor naraj, to aap bhagwan ke pass.

by Pak101.com (few years ago!)
Banta: Jab main paida

Banta: Jab main paida hua tha to military walon ne 21 topein chalayeen thi.

Santa: Kamaal hai ! Sab ka nishana chook gaya?

by Pak101.com (few years ago!)
Sali Ji

Jija: sali ji, aapke yahan ki sabse mash-hoor cheez kaunsi hai?
Sali: jija ji, jo mash-hoor thi, usey to aap le gaye!

by Pak101.com (few years ago!)
You Don't Know Something?

You Don't Know Something?
Google It.

You Don't Know Someone?
Facebook It.

You Don't Find Something?
MOM ... ! =P =D

by Usama (few years ago!)
Kisi ka Accident dekne

Kisi ka Accident dekne pr Expressions in

U.S.A :- Oh My God!

Arrbi :- O La La

Australia :- Got a Hit

Paris:- oh shit

London:- oh No,

Indian.. Ram ram.

PAk:- Oo vajeya e anni da.

Hor vekh apni maa nu mur mur kay

by Mazhar Khan (few years ago!)
Faqeerni vs santa

Faqeerni:a bhaiya 1 rupya dede 3 din se bhuki hun.
Santa:3 din se bhuki ho to aik rupee ka kia karen gi?
Faqeerni:wazan dekhun gi kitna kam huwa hai

by Sabir shah (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook