Santa: Yaar ab tu mujhe SMS kyu nhi krta?

Santa: Yaar ab tu mujhe SMS kyu nhi krta?

Banta: Petrol mehnga ho gya hy.

Santa: Petrol & SMS?

Banta: Easy load karvane k lye ghar se 10 km
Dur bike pr jana prta hy.

by Pak101.com (few years ago!) / 900 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Pathan

Quaid-e-Azam in Peshawar
Pathan ne illegal dewar bnai
Ksi ne kaha kuch aisa kro k dewar purani lge
Pathan ne dewar pe likh dia
Hum QUAID E AZAM ko peshawr any pr khush amdid khty hain.

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa to receptionist of hotel

Santa (to receptionist of hotel): Can U give me a room & a bath? Receptionist: I can give U a room, but U will have 2 have a bath yourself.

by Pak101.com (few years ago!)
SARDAR AAJ MAINE PAANI KO ULLU BANAYA

SARDAR AAJ MAINE PAANI KO ULLU BANAYA
2ND SARDAR: wo kaise?
1ST SARDAR: aaj maine nahane k liye paani garm kiya aur thande se naha liya.

by Pak101.com (few years ago!)
film main kamkerne ka shok

Sardar Apne Dost Sy:
Yar, Mujhe Film Mein
Kaam Karney Ka Bara
Shoq Hy.

Dost: Tujhy Kis Tarah
Ka Roll Pasand Hy?

Sardar: Chicken Roll

by tanveer hussain (few years ago!)
Omer qaid

Qatil: Try Karo Ke Umar Qaid Ho Jaye
Magar Saza-E-Mot Na Ho,
.
.
Pathan Lawyer: Tum Fikar Mat Karo,
.
After Case
Qatil: Kya Howa?
Pathan: Bahut Mushkil Se Umar Qaid Howi,
Warna Adalat Tu Reha Kar Rahi Thi

by Tanveer Hussain (few years ago!)
playing cheas

Santa & Banta playin chess... Santa:chal yaar...ab
band karte hain...... Banta:haan thik he...vaise bhi
mera ek haati aur tera ek ghoda hi to bacha he!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Double vaat

Double vaat!!!
Mazak ki bhi koi haad hoti hai yaar mai ek ladki ke saath date maar rahatha...Aur mera dost uske samne aakar bola
.
.
... .
.
.
.
kal wali zayda achi thi ;)

by Pak101.com (few years ago!)
A Sardar Was Helping

A Sardar Was Helping His Son
In Filling Admission Form.
SON:
Baapu Ye “Mothr’s Tongue” Walay Box Me
Kya Likhna Hai?
SARDAR:
Likh De Puttar
“Very Long”

by Pak101.com (few years ago!)
2011 Ka Sab Sy Btmiz Bachaa

2011 Ka Sab Sy Btmiz Bachaa,
Dukandar Sy:
Uncle Rang Gora Krne Wali Cream Hae..?
Dokandar:
Han Hai.
Bacha:
Te Mama Apni Bachi Nu Lawanda Q Nai.

by Pak101.com (few years ago!)
3 larkiun baad larka hya

Santa: Upperwale ki daya se teen larkiyon ke baad
mere larka hua hai
Banta: Yaar tumhare upper kaun rahata hai

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook