Bina daant k 2 jaanwaro
Teacher-bina daant k 2 jaanwaro ka naam bataao.
GOLU-Sir , Dada aur Dadi. .
by Pak101.com (few years ago!) / 864 views
Similar Jokes
Khushiyan Kiya Hoti Hen?Jokes Ek
sahab dosray sahab se: Bhai ye
khushiyan kiya hoti hen? Dosray
sahab: Pata nahi bhai, meri to kum
umar me hi shadi ho gaii thi
by Åkásh khãñ (few years ago!)
A lady broke the traffic signal...
Police :- Stop!!
Lady :- Plz let me go. I'm a teacher....
Police :- Aah, I've waited for this moment all my life. Now write...'I'll never break signal' 100 timez..
by Pak101.com (few years ago!)
Sharab body ko khatam karti hai,
Sharab samaj ko khatam karti hai,
Aao aaj iss sharab ko khatam karte hai,
Ek bottal tum khatam karo ek hum khatam karte hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
1 Sardar Party mai khana kha raha tha
Plate par Tissue Paper daikh kar socha ke shayed yai bhi koi khanay ki cheez hai
Jab wo khane laga tu………….
2nd Sardar: O na khayien, Pikka e!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
A conversation between man & women
.
Man : How old are u ?
.
Woman : A woman never tells her age
.
Man : Just tell me your age
.
Woman : since I was 18 i never told anyone my age .
Man : But I will make sure I will know your age ?
.
Woman : How can u do that while for the last 10 years nobody
ever made me say my age ?
.
Man : Hahahahahahahah ahahahahahahahh ahahaha
by Pak101.com (few years ago!)
"Sard Fizaaa
Sard Lehjey Or
Yadoon Ki Dhund......!
+
IMraN JaNi,
+
Be-Chainiyon ko Barha Diya
Feb Ki is ShaaM Ne.....!!!!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Girl: Ur Name..??
.
Boy: Black Lion..
.
Girl: Are you joking..??
.
Boy: No, it means Kalu Singh..
and Yours..??
.
Girl: soft Underwear..
.
Boy: Are you joking..??
.
Girl: No
it means Komal Chadda..
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Yun to bahut se "LOG" hai jo 14th Feb ko propose krte hai
.
.
Meri Maano to "1st April" ko propose kro
.
.
Man gayi to 'I LOVE YOU'
gussa kiya to
'APRIL FOOL'
by Pak101.com (few years ago!)
What is the Colour of Frequency?
Ans: Purple
How?
Frequency=1/time
means 1/sec
1sec = Ek Pal
1/Pal= Per Pal
Per Pal= PURPLE..!
PHYSICS hila kar rakhdi. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher :tumhare abu ka naam kia hai?
Pathan:google khan
Teachar :ye kia naam hai
Pathan:hum jahan bi ho wo humen dhondh leta hai
by Sabir shah (few years ago!)