Tchr-Batao Kutta Puch Q Hilata Hai?

Tchr-Batao Kutta Puch Q Hilata Hai?

Boy - Q ki Puch Me Itni Taakat Nhi Hoti K Wo Kutte Ko Hila Sake!!

Sidhi Baat
No Bakvas..
Clear hai!!;-)

by Pak101.com (few years ago!) / 1012 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Plz Bike Tez Na Chalao

Wife:Plz Bike Tez Na Chalao
Mujhey Dar Lag Raha Hai

Sardar:
Agar Tujhe Bhi Dar Lag Raha Hai
To Meri Tarah Ankhein Band Kar Lay

by Pak101.com (few years ago!)
Presents in the past

Grandfather:
“When I was your age, all I’ve got for Christmas was an apple and a blackberry.
Boy:
“WHAT! A LAPTOP AND A MOBILE?!”

by Pak101.com (few years ago!)
AP k 3 Dant kaisy toot gai

Doctor: AP k 3 Dant kaisy toot gai
Patient: Ji Wo BV nay Karak Roti banai thi
Doctor: Tu Ap Khany sy inkaar kardaity.
Patient:Ji Wo hi tu kia tha

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Mai kabhi shaadi nahi karunga

Pita- “Dekho beta, tum kabhi shaadi na karna,
yah baad me bahut badi musibat paida kar deti hai|”
Beta- “Haan pitaji, mai kabhi shaadi nahi
karunga aur yahi shiksha apne bete ko bhi dunga|”

by Pak101.com (few years ago!)
Santa & Banta got tired of

Santa & Banta got tired of

1 day a pigeon reaches Banta without message. Angry Banta calls Santa!


Santa: Oye, this was a missed call.

by Pak101.com (few years ago!)
abba idhar aa

SON:
Abba idher AA.
MOTHER:
Aise nai boltey beta,
Abba ko izat ke sath bulate hain.
SON:
Abba Izzat k sath idher aa ja

by Abdul Hannan (few years ago!)
ALLAh k nam par ek rupiya do

Faqeer: ALLAh k nam par ek rupiya do

Dokandar: Baba kal ana ,

Faqeer: Es kal kal ke chakar me

Es Market me mere Lakhon rupay phanse howe hain

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Duniya Ka Sabse Bada Aatank

Duniya Ka Sabse Bada Aatank
dekhna ho to
Kisi Ka Mobile Lo Or Contact List Me
jakar
"Delete All"
Kr Do
.
Fir Mobile Wale Ki Tarf Dekh K
Thoda Sa Muskura Do..

by Pak101.com (few years ago!)
chota sa

Pathan hospital k bahar zor zor se ro raha tha,

Kisi ny poocha k q ro rahy ho?

Pathan :

20 saal k baad beta paida hua wo bhi

chota sa...:-)

by @irha@ (few years ago!)
Srdar in Coffee shop

Srdar in Coffee shop wth wife.
Srdar:Jldi Pi, Coffee thandi ho Jau gi.
Wife:Fer ki hoe ga?

Srdar: Bywakof Rate List waikh

Hot coffee Rs.15

Cold coffee.45

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook