GOLU-Humare Ghar Bhai aane Wala Hai
GOLU-Humare Ghar Bhai aane Wala Hai
MOLU-Kese
GOLU-Jub last Time Mummy Hospital Me Admit Huyi
Thi to Behan Aayi Thi ab papa Admit Huye Hai
by Pak101.com (few years ago!) / 1139 views
Similar Jokes
Ek moti Aurat ne chor pakra or
us k uper baith gayi or naukar se
kaha- ja police ko bula
Naukar : Meri chappal kahan hai ?
Chor bola abey meri pehan le or jaldi ja....lolz
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa Singh: My doctor told me to drink carrot juice after a hot bath to cure my cold.
Banta Singh: Does it work?
Santa Singh: I don't know... I can never finish drinking the hot bath.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A muslim couple after divorce.
Husband:- ab hamare beech koi rishta nahi bacha hai.
Wife:- aise mat bolo salim k abba.
Hum abhi bhi mousere bhai-behen hai...
by Pak101.com (few years ago!)
2 Lovers plan to suicide. Boy jumped first, Girl
closed her eyes & return back saying love is blind.
Boy in air opened his parachute saying love never
dies.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 family ne
film “Sholay” dekhi.
Ghar aa k Shohar
mazaq me Biwi
se bola:
“NAACH BASANTI”
Uska Bacha zor
se bola:
“BASANTI ..!
IS KUTTAY K SAMNE
MAT NACHNA..!!
by Pak101.com (few years ago!)
Masterji students se bole-
Koi aashiqi wala sher sunaao.
Student:
Mota marta moti pe, Bhukha marta roti pe, Masterji
ki 2 betiyaan, Main to marta chhotipe
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher : Santa batao ‘M’ for kya hota hai?MSanta : Sir, Mother!
Teacher : Right! Aab batao W for kya hota hai?
Santa kuch sochne lagta hai
Teacher : Santa kya soch rahe ho?
Santa : Sir, mein yeh soch raha tha ki Maa ulti kaise ho gayi?
by Mohammad Ali (few years ago!)
Dada- pote se, ja chup ja teri madam aa rahi hai.
Pota- dadaji aap chup jao jaldi se kyunki maine school mein apki mout k upar 4 din ki chhuti li hui hai
by Pak101.com (few years ago!)
aik admi aadhi raat ka wqt ek viraan gali se guzar rha tha..
Achank us ne ek makaan ma se baton ki awaaz ati suni,,,
koi shaks dosray shaks se keh rha tha....
"Nhi Nhi Pehly Bazo Kato... Gala baad ma kaat lena"..
itna sunna tha k us ne admi ne dorr laga di...aur seedha police choki pohanch gaya...aur ja kar sari baat batayi...
jab police us admi k sath us makaan pe pohanchi...tau andhr 2 darzi baithhy kaprray kaat rhy thay... :D :D hahaha
by WAQAR (few years ago!)
Dr Sahab Plastic Surgery karvane me kitna kharcha ayega
Dr:5 lakh
Sardar: Agar 'Plastic' hum de to?
by Tanveer Hussain (few years ago!)