I want you to explain why I
Appu: I want you to explain why I have to wear these same old clothes.
Pappu: Bcoz if u don`t, you could scare the dog.
by Pak101.com (few years ago!) / 971 views
Similar Jokes
Punjabi woman talking in english to a docter:my kaka is ill ek week na eat da na sleep da bus weep da te cheek da nale nak vi leek da
by Sabir shah (few years ago!)
Pathan : meri oulaad nahi hoti.
Dost: aap mazar par dua karo.
Next Year
Dost: kiya hua?
Pathan: Kuch nahi,
Dost: koun se mazar par dua ki thi?
Pathan: Quaid-e-Azam k mazar pe.:
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Techr:
Jo mery swal ka jwab dy ga usy chuti.!
Pathan ne apna bag khirki se bahir phenka.
Techr:
Ye bag ks ne phenka ha?
Pathan: Main ne
yaa hooo!!!! Chutti..
by KASHIF (few years ago!)
Why I Hate C.I.D :(
An Example:
LADY: Rahul Mera Bhai Tha
DAYA: Kya? Rahul Tumhara Bhai Tha?
LADY: Han, Rahul Mera Bhai Tha
ABHIJEET: Rahul Sach me Tumhara Bhai Tha???
LADY: Ha Sir...Wo Mera Bhai Tha.
ACP: My God, Iska Matlab, Tum RAHUL Ki Bahen Ho ...
by Abdul Sami (few years ago!)
Teacher to boy:
1 taraf paisa,
1 taraf dimag
Kya hoga?
boy: paisa
teacher:galat, agar main hoti to dimag leti
boy: jiske pas jo nahi vo wahi leta he
by Pak101.com (few years ago!)
Do pagal aik train mein safar kar rahay the pehlay pagal nay doosray pagal say poocha.
Pehla pagal: kia aap lahor jayeingay
Doosra pagal nahi mein Lahore jaonga.
Pehla pagal acha mein samjha aap Lahore jayein gay.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A blonde girl and her boyfriend were walking down the road when her boyfriend spotted a dead bird. He said:
"Aww, look at that dead bird," the blonde girl looks up and says: "Where?"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Chemist Shop Par Gaya Aur Dukandar Se Bola
Santa: “Mujhe Apne 4 Saal Ke Bete Ke Liye Vitamins Chahiye?”
Dukandar: “Sir Konsa, Vitamin A, B Or C?”
Santa: “Abe Koi Sa Bhi De De, Usko Abhi ABC Nahi Aati“
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Bhai sahab time kya hua? Man: Sham k 6 baje hain! Santa: Sala, subah se pooch raha hoon, sab alag alag time bata rahe hain.
by Pak101.com (few years ago!)
MOLVII: ... jab mein mar jaun to Saamney
walon ko with family zaroor bulana,
Bevi: wo Q?
.
... .
.
.
.
.
Molvi: Suna hai k Un k Ghar ki Larkiyan Laash se
Lipat Lipat k Roti hen.
by Tanveer Hussain (few years ago!)