Tum apni mummy ko mum
teacher: tum apni mummy ko mum kahte ho,to apni mumy ki badi bahan or chhoti bahan ko kya kahte ho?
boy: MAXIMUM & MINIMUM
by Pak101.com (few years ago!) / 1013 views
Similar Jokes
Dukandar ek aurat ko kapre dikha dikha k thak gaya
.
.
.
akhir bola, mujhe afsos hai apko koi kapra pasand nahi aaya
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aurat: Koi baat nahi mai to wese bhi sabzi lene aayi thi :P:P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa kadi chawal kha rha tha , ek makhi us par
baithne ki koshish kar rahi thi, ye dekh santa bola-
hat hat ye woh nhi hai jo tu samajh rahi hai....
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher- Tumhaare Ghar mein Sab se Chhota Kaun hai?? Student- Mere Papa.. Teacher- Wo Kaise??
Student- Wo Aaj bhi Mummy ke Saath Sote hai..
by Pak101.com (few years ago!)
DEVDAS Of 2010..
Maa Ne Kaha Face Book Chor Do!
Abba Ne Kaha Night Package Chor Do!
Doston Ne Kaha Mobile Se Balance Churana Chor Do!
Paaro Ne Kaha Dew Peena Chor Do! Aur
Aik Din Aayega Jab Girlfrnd K Bachey Bolengey..
Maamu Ab To Hamari Ammi Ka Peecha Chor Do!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: What Is The Cost Of Hair Cut? Barber: Rs 20
Sardar: Then What Is The Cost Of Shaving? Barber: Rs 10
Sardar: Oh! Ok Plz Shave My Head!!!
by Pak101.com (few years ago!)
To Be Consistent With The Popular Trait, N.W.F.P
(No Women For Pathan)
Has Been Re-Named
Khyber Pakhtunkhua – K.P.K
(Khan Pay Khan)
An Admirable Decision ;D
by Mohammad Ali (few years ago!)
Bhikhari: Saab 1 rupaya de do.
Saheb: Kal aana. Kal
Bhikhari: Saala is kal-kal ke chakkar mein is colony mein mere lakhon rupaye fase huye hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Apni Bakri Ko Bus Mein Le Ke Gaanv Jaane Laga To Conductor Ne Mana Kar Diya.
Santa Ne Dimag Chalaya Aur Bakri Ko Burkha Pahna Ke Bus Mein Le Gaya Aur Conductor Se Bola
Santa: “Ye Meri Naani Ji Hai Budhape Ke Karan Jhuk Gayi Hai”
Thodi Der Baad Bakri Ne Potty Kar Di, Conductor Ne Dekha Aur Chilla Kar Bola
Conductor: “Sardar Ji, Aapki Nani Ki Rudraaksh Ki Maala Toot Gayi.“
by Pak101.com (few years ago!)
A boy searching these words on google "Free dinner at 5 star hotel"
Google, Search reply
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Shaikh
.
.
.
.
.
insan ka bach baan ;)
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Dharakt pe charha to upar bandar ne pocha : Oper kyo aya?
Sardar: Apple Khanay
bandar: Yeh to aam ka darakht hai
Sardar: Pata hai, ais liye Apple sath laya hun
by Razzi (few years ago!)