Ladke wale Ladki k ghar aaye Or Pucha.
Ladke wale Ladki k ghar aaye Or Pucha...
'Ladki kuch karti bhi hai...??'
Ladki ki Maa - Han Ji...
11 Rupes Main Pure 1100 SMS Krti hai wo bhi 7 din me..
by Pak101.com (few years ago!) / 1018 views
Similar Jokes
Kanjoos k ghar Mehmaan aaey huay thy:
Kanjoos: Thanda peo ge ya Garam?
Mehman: Thanda.
Kanjoos: Rooh Afza ya Pepsi?
Mehmaan: Pepsi
Kanjoos: Bottle mein peo gay ya glass me?
Mehmaan: Glass me.
Kanjoos: Saada glass ma ya design wala?
Mehmaan: Design wala.
Kanjoos: Lines wala ya flowers wala.
Mehman: Flowers wala.
Kanjoos: Gulaab wala ya chambeli wala.
Mehman: Chambeli wala.
Kanjoos: Sorry Yaar! Hamaray ghar me aisa glass nahi hay.
by Abdul Hannan (few years ago!)
CHHOTU - Sab log mujhe GOD samajhne lage hai
MOTU - Tuhe kaise pata?
CHHOTU - Aaj main park gaya to sab kehne lage - Oh god, yahan bhi pahunch gaye
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan hospital k bahar zor zor se ro raha tha,
Kisi ny poocha k q ro rahy ho?
Pathan :
20 saal k baad beta paida hua wo bhi
chota sa...:-)
by @irha@ (few years ago!)
Wife: Main tumhari yaad mein 15 din mein hi aadhi ho gayi hun, mujhe lene kab aa rahe ho?
Husband: 15 din aur ruk jao…
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa: Mujhe aaj tumhari ungliyan katani paregi,
Wife: Kyu?
Santa: Pappu kah raha tha Lady Finger ki sabji khani hai.
by Pak101.com (few years ago!)
RAAZ Dr. ne kha he k muje blood pressure he
Jiski vaja se muje hert attack b ho sakta hy
FARAZ-Nhi aa skta.
R-Q. F-Q..ki Ap Pathar dil he
by Pak101.com (few years ago!)
santa:tu kis din paida hua?
banta:itwar ko
santa:chal jhute, us din to chhuti hoti hai..!!
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:Beta Tumhare Abbu Kia Karte Hain??
Pappu:Jo Ammi Kehti Hain..:-
by Pak101.com (few years ago!)
Santa- Aapka kutta to sher jaisa dikhta hai.!Kya khilate ho isey?
Banta-wo sher hi hai,saala PYAR-VYAR k chkkar me padke kutte jaisa dikhne laga hai..!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar darakht pe ulta latka howa tha
.
Friend: Tu darakht pe kion latka hai?
.
Sardar: Sar dard ki goli khayi hai kahen pait mai na chali jaye
by hearthackervsgirls (few years ago!)