Pathan had a deep cut on his leg.
Pathan had a deep cut on his leg.
Nurse said it would be stitched and 10 stitches are required.
Pathan asked the cost.
Nurse replied,” 3000?
Pathan said I need stitches not embroidery.
by Pak101.com (few years ago!) / 872 views
Similar Jokes
Intelligent Sardar
All Scientists Fail 2 Answer This
But Sardar Rocks
Q:-Which Liquid Thng Turns Solid On Heating?
?
?
Ans:- BESAN K PAKORAY.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar jii: kam wali nokrani“SHANTI” ko bulao
BV: kyu?
Sardar jii: doctor ne bola hy kraat ko dawa khao aurShanti k sath so jao
by hearthackervsgirls (few years ago!)
stupid Dhiir pit gaya punjabi bolne k chakker main..
Papita wali se papite kharidne k liye bola.
ooi.. ik pappy-ta-dede..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Father to Son: Sath walon ki larki ko dekh lo,
wo exam mai "First" ayi hai, owr tum..
.
Son: Usi ko tu dekhta tha,
tabhi tu "Supply" ayi hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1st sardar: oye agar neend na aaye to kya kia jaaye?
2nd Sardar: Neend ka intizar karne se achha hai ki banda soo hi jaye
by Mazhar Khan (few years ago!)
MUNNA BHAI visits Mysore palace.
CIRCUIT: bhai us kursi par mat baithna.
MUNNA: kaiku ?
CIRCUIT: wo tipu sultan ki he bhai.
MUNNA: tension kaiku leta he re maamu ?
aayega to uth jaunga re ,i shappath !!!
by Abdul Basit (few years ago!)
Jaisa Ki Aap Sab Jante Hai Ki Pappu Ka Dimag
Shaitani Kamo Mein Jyada Aur Padayi Ke Alava Har
Sawal Ka Jawab Dene Mein Chalta Hai.
Ese Hi Teacher Ne Uss Se Ek Study Se Related
Sawal Kiya, Ab Aap Khud Dekh Lijiye Ki Pappu Ka
Dimag Kaisa Hai Study Mein.
Teacher: “Taj Mahal Kisne Banaya Thha?”
Papp: “Ji Majduro Ne”
Teacher: “Oh.. Mera Matlab Hai Banvaya Kisne
Thha?”
Pappu: “Ji Thekedar Ne“
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bahut der k baad train chali.Muslim bola_ya Ali ! Hindu bola_ jai bajrang bali.Ek sardar bola_kya Ali,Kya
Bali?Ullu k pattho, Train to baju wali Chali
by Pak101.com (few years ago!)
Girl: Agar tum mere pati hote to main tumhari coffee mein zeher mila deti!
Boy: Aur agar tum meri wife hoti to main vo coffee zarur pi leta.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan was Weeping:
Man: Kyon Ro rahe ho?
Pathan: Meri Murghi Mar gai.
Man: Mera Baap Mar Gaya Magar main to Nahi Roya.
Pathan: Oye Tera Baap kya Anday Deta tha-
by Tanveer Hussain (few years ago!)