Pappu: Have you noticed that
Pappu: Have you noticed that most heroes are married man?
Appu: Every married man is a hero.
by Pak101.com (few years ago!) / 954 views
Similar Jokes
Santa Ka Jurm Sabit Ho Jane Per Judge Usse Kehta Hai.
Judge: “Tumhara Jurm Sabit Ho Chuka Hai, Kal Tumhe Fansi Pe Chadhaya Jayega”
Santa Gabra Ke: “Woh Toh Thik Hai, Lekin Ye To Batao Utara Kab Jayega?“
by Pak101.com (few years ago!)
Kaliya & Peeliya ek car me bomb laga rahe the .
Peeliya - agar bomb lagate samay phat gaya to
kya hoga .
Kaliya - do'nt worry ! Mere paas ek aur bomb hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan T.V per bomb rakh kar Pakistan a match daikh raha tha. Bv: ye bomb kis liay rakha hy?
Pathan : agar aaj salay haray tu pori team ko bomb sy urra don ga
Geo Khan
by Mohammad Ali (few years ago!)
Anath Ashram Manager to Bania:
Sethji, aap hamare anath ashram ke liye kya kar sakte ho ?
Funny Bania: Mein anath ashram mein apne 4 bachhe bhej sakta hu.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Baar Santa Circus Dekhne Jata Hai.
Toh Circus Mein Ladki Ne Sher Ko Kiss Kiya.
Ring Mastar: “Aap Mein Se Koi Yeh Kaam Kar Sakta Hai?”
Santa: “Main Aata Hoon Na Par Pehle Iss Sher Ko Peeche Karo“
by Pak101.com (few years ago!)
Boy :- buss aur larki ek jesi hoti hai.,.,
ek jaati hai ,,
to
... dosri Aati hai.,.,
GIrLs :-
Rakshey aur Larhky .,
ek jesy hoty hai,.,
ek ko bolao 4 chaly Aaty hain,,,
by Pak101.com (few years ago!)
'3 bar lion roar karay to kia hota ha???
??
Tom and Jerry shuru hota hai :....'
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sab se ziyada gussa kb ata hai?
Jab girl friend k msg ka intazar ho aur compny walun ka msg aa jae.
by Sabir shah (few years ago!)
Height Of Kush Fehmi..
A Man Marrying His Own Secretary
Thinking That She Will Still Follow
His Orders As Before...!! :D
by dracula (few years ago!)
Life without u is impossible, u r in my breath and blood. i cant stay for a second without u, if u r not there i am dead oye hello i am talking about OXYGEN
by Mazhar Khan (few years ago!)