A Boy is sitting in a Park
A Boy is sitting in a Park behind a tree wid his GF..
Old man: Bete,
kya ye hamari Sanskriti he..?
Boy: Nahi,
Ye bajuwale ghar ki Pallavi hE...
by Pak101.com (few years ago!) / 958 views
Similar Jokes
Bv:mujhe apne husband pe shak hai wo roz kisi larki se milne jate hain.
Saheli:ab to kia kare gi?
Bv:kal hi tasdeeq k lye us k pecha apna boy friend lagati hun.
by Sabir shah (few years ago!)
Santa : Cheel ko English main Kya Kehte Hain.
Banta : Eagle
Santa : Agar cheel bimar ho jaye to?
Banta : Illeagal
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: 3 idiots film se ap ko kya lesson mila?
Pappu: miss yehi k Enginering parh kr b medical ki bachi phasai ja skti hai.
Miss:shut up & get out.
Bubblo: Miss men btaon?
Miss: Very good. Batao!
Bubblo: Miss Kiss krty huay Naak Beech mn nhi ati.
Miss: U also get out.
Pinki: Miss men btaon?
Miss:i think u r brilliant studnt.. Tm sahi btao gi..
Pinki: Miss doctor k elawa engineer b delivery kr skta hai :)
Miss: Lakh lanat :
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Love Mariage ka Matlb Apni Girlfrnd Ko Wife Bnana
Arange Marriage Ka Matlb
SoChO
.
.
KiSi Or Ki Girlfrnd ko Wife Bnana.!
(Rishta Wohi. Soch Nayi)
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Major Rohail told me T.V Cable is not Good for Kids,
They don't Study, So I got rid of it.
Banta: That's Good.
Santa: Now We have a Dish Installed. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Lady: Rahul mera bhai tha.
Daya: Kya Rahul Tmhara Bhai Tha?
Lady: Ha… Rahul Mera bhai tha.
ACP: Rahul Such Me Tumhara Bhai tha?
Lady: Ha sir.. Wo mera bhai tha.
Abhijeet: My g0d…!
Is Ka matlb…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tm Rahul Ki Behan ho?? :D
by Abdul Sami (few years ago!)
1st pagal: me aksar khawab me dekhta hon mera aik paion karachi aur dosra lahore hota hai.
2nd pagal:khuwab na dekha karo shalwar phat jae gi.
by Sabir shah (few years ago!)
1 patan ne jali note banaya orr Quaid-e-azam ki
topi bhol gaya
Jab dukandar ko dia tou dukandar ne kaha:
Iski tou topi nahi hay.
Pathan Bola:
Ye Quaid-e-azam lala ki garmion ki tasveer hay…
=P;->
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Short Man: Mr Funny, bole to yeh Ford kya hai?
Mr Funny: Bhai, gaadi hai.
Short: Toh phir, yeh Oxford kya hai?
Mr Funny: Bole toh, simple hai bhai, Ox mane Bael, Ford mane gaadi. Oxford bole toh Baelgaadi.
by Pak101.com (few years ago!)
Pitaji:- itne kam no. ? do thapad marne chahiye!
Tinku:- ha papa,chalo maine us mastarji ka ghar dekha hai!!
by Pak101.com (few years ago!)