Lettuce out of School
TEACHER TO AMY: Amy, write a sentence with the word
"lettuce" in it.Amy writes something.
TEACHER TO AMY: What've you written down, Amy?
Amy hands the teacher her book.Show Punchline
Amy has written: LETTUCE OUT OF SCHOOL EARLY.
by Pak101.com (few years ago!) / 911 views
Similar Jokes
A boy & girl on date!
boy: i can do anything 4 u...
Girl: can u die 4 me?
...
boy: yes !!
Girl: can u bring stars 4 me???
Boy: yes darling..
Girl: can u delete ur Facbook Account 4 me???
BOy: tu ja behan,, tere ghar waly pareshaan ho rahe hn ge...
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Watchman ne Sher (Lion) ka pinjra khula chhor diya..
Officer: Tumne sher ka pinjra lock nahi kya?
Pathan: Kya zaroorat hai, Usko kon chori karega?
by Abdul Hannan (few years ago!)
wat is the bigest presure on PAK cricket captain wen they need 1 Run to win in 5 overs and 10 wickets in hand?
.
.
.
Ya khuda agar jeet gaye to
English bolni padegi..
by Mazhar Khan (few years ago!)
Shadi se Pehly::
Larka: Kash wo din ajaye..
..
Larki: Tum mujhe chorr tau nhi dogy?
. .
Larka: Nhi aisa sochna bhi mat. .
. .
Larki: kia ap mujhe miss karogy?
. .
Larka: han..
. .
Larki: tmhari zindagi ma koi aur nhi?
. .
Larka: nhi tau..
. .
Larki: kia tum mujh se mohabt krtay ho?
. .
Larka: han jaan
. .
Larki: Oh jaan
==============
shadi k baad isi ko nichy se upar parrhen..
:D :D
by WAQAR (few years ago!)
What is a girl friend?
Addition of problems, subtraction of money,
multiplication of enemies & division of friends
by Abdul Sami (few years ago!)
baap bete ki galti pe-gadha
beta-papa tension not sab khete hai mai aap pe gaya huin
by Pak101.com (few years ago!)
1 Handsom boy class m aya Sari
Girls Dekhte hi diwani.
Lrky ne aate hi kuch kaha tu girls
behosh
.
Socho kia kaha?
.
.
.
.
.
.
.
Baji jaga dein jharru lgani hai..
by haleema sadia (few years ago!)
Ladki Ne Apne Boyfriend Ko SMS Kiya
Ladki: “Jaanu, Agar Tumhara SMS Nahi Aya, Toh Mein Roti Nahi Khaungi”
Ladka Uske Pyar Ko Dekhte Hue Khushi Se Bola: “Sach?”
Ladki: “Haan, Mein Sirf Paneer Parantha, Ice-Cream Kha Ke Guzara Karlungi
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor:
Motape ka 1 hi elaaj hy tum rozana sirf 1 roti khaya karo,
Sardar:
Ye 1 roti khana khanay se pehle khani hy ya khanay k baad?.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa kissed his girl friend in the park.
Girl: Plz ye sb shadi se pehle?
Santa: Don?t worry darling, I'm already married
by Pak101.com (few years ago!)