Lettuce out of School

TEACHER TO AMY: Amy, write a sentence with the word
"lettuce" in it.Amy writes something.

TEACHER TO AMY: What've you written down, Amy?
Amy hands the teacher her book.Show Punchline

Amy has written: LETTUCE OUT OF SCHOOL EARLY.

by Pak101.com (few years ago!) / 911 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

A boy & girl on date!

A boy & girl on date!

boy: i can do anything 4 u...

Girl: can u die 4 me?
...
boy: yes !!

Girl: can u bring stars 4 me???

Boy: yes darling..

Girl: can u delete ur Facbook Account 4 me???

BOy: tu ja behan,, tere ghar waly pareshaan ho rahe hn ge...

by Pak101.com (few years ago!)
pathan and lion

Pathan Watchman ne Sher (Lion) ka pinjra khula chhor diya..

Officer: Tumne sher ka pinjra lock nahi kya?

Pathan: Kya zaroorat hai, Usko kon chori karega?

by Abdul Hannan (few years ago!)
wat is the bigest presure

wat is the bigest presure on PAK cricket captain wen they need 1 Run to win in 5 overs and 10 wickets in hand?
.
.
.
Ya khuda agar jeet gaye to
English bolni padegi..

by Mazhar Khan (few years ago!)
Shadi se Pehly aur shadi k baad

Shadi se Pehly::

Larka: Kash wo din ajaye..
..
Larki: Tum mujhe chorr tau nhi dogy?
. .
Larka: Nhi aisa sochna bhi mat. .
. .
Larki: kia ap mujhe miss karogy?
. .
Larka: han..
. .
Larki: tmhari zindagi ma koi aur nhi?
. .
Larka: nhi tau..
. .
Larki: kia tum mujh se mohabt krtay ho?
. .
Larka: han jaan
. .
Larki: Oh jaan
==============

shadi k baad isi ko nichy se upar parrhen..
:D :D

by WAQAR (few years ago!)
What is a girl friend

What is a girl friend?
Addition of problems, subtraction of money,
multiplication of enemies & division of friends

by Abdul Sami (few years ago!)
baap bete ki galti

baap bete ki galti pe-gadha
beta-papa tension not sab khete hai mai aap pe gaya huin

by Pak101.com (few years ago!)
new joke

1 Handsom boy class m aya Sari
Girls Dekhte hi diwani.
Lrky ne aate hi kuch kaha tu girls
behosh
.
Socho kia kaha?
.
.
.
.
.
.
.
Baji jaga dein jharru lgani hai..

by haleema sadia (few years ago!)
Sachha Pyar Ise Kahte Hai

Ladki Ne Apne Boyfriend Ko SMS Kiya

Ladki: “Jaanu, Agar Tumhara SMS Nahi Aya, Toh Mein Roti Nahi Khaungi”

Ladka Uske Pyar Ko Dekhte Hue Khushi Se Bola: “Sach?”

Ladki: “Haan, Mein Sirf Paneer Parantha, Ice-Cream Kha Ke Guzara Karlungi

by Pak101.com (few years ago!)
Motape ka 1 hi elaaj hy tum rozana

Doctor:
Motape ka 1 hi elaaj hy tum rozana sirf 1 roti khaya karo,
Sardar:
Ye 1 roti khana khanay se pehle khani hy ya khanay k baad?.

by Pak101.com (few years ago!)
Santa kissed his girl friend in the park.

Santa kissed his girl friend in the park.

Girl: Plz ye sb shadi se pehle?

Santa: Don?t worry darling, I'm already married

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook