Circuit bhai naukar ne chandi ka
Circuit bhai naukar ne chandi ka chammach chori kar liya Munna kaun sa wala Circuit woich bhai jo apun hotel se chori kar ke laye the
by Pak101.com (few years ago!) / 1048 views
Similar Jokes
Naukarani: Malkan Ap Udaas Kyun Hai
Malkan: Tumhare Sahab Office Ki Kisi Larki Se Payyar Karte Hai
Naukarani: Nahiiiiin, Sahab Mujhe Dokha Nahi De Sakte
by Pak101.com (few years ago!)
Santa asks Priest: Why did god make women sobeautiful?
Priest: So that you will love them.
Santa thinks for a short time...
... Santa: But why did God make them so dumb?
.
.
.
.
Priest: So that they will love you.
by Pak101.com (few years ago!)
Hindi Boy to Punjabi Boy: Tum yeh belt laga ke bohot funny lagte ho.
Funny Punjabi Boy: Agar mein ye belt na lagaun to aur bhi funny lagunga.
by Pak101.com (few years ago!)
1 pathan apne Betay k 6 mah bad birthday mna rha tha.
Sardar ne pucha khan sahib:
Log to sal bad birthday mnaty hen.
Pathan bola:
Hmare han smester systm chlta hai
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Ji English Joke - Funny-jokes
Sardar Ji checked his girlfriend's mobile to know under what name she had saved his number, when he dialed his number from her phone, it showed "TIME PASS NO. 8"
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
As the airliner was preparing to land in Madrid in a rainstorm, an English passenger seemed noticeably afraid. "What's the problem, fellow?" asked his seat mate.
"Surely," said the Englishman, "you've heard the saying, 'The planes in Spain fall mainly in the rains!!'"
by Pak101.com (few years ago!)
Chaman told his friend, “Yaar ek ladki mujh ko hans ke dekh rahi hai"
Naman: Sahi se dekh, hans ke dekh rahi hai ya dekh ke hans rahi hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Mohan thand mein buri tarah se kaanp raha tha, uske bete ne doctor ko phone lagaya aur kaha: Doctor uncle jaldi se ghar aa jao.
Doctor: Kaya hua?
Beta: Bimari ka pata nahi , per haan papa subhah se vibration mode per hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Ladki ne boy frnd ko fone kiya
to uss ke bhanje ne fone
uthaya.
.
.
Ladki: Apne uncle ko fon do.
.
.
Bacha: Aap ka name?
.
.
Ladki: Apne uncle se kaho unn ki Jaan-e man ka fone hai.
.
.
jawab mein bachhey ne jo kaha
usse sunn kar larki behosh ho
gayi.
.
.
uss ne masumiyat se kaha:
.
.
.
.
.
"lekin aunty mobile pe to "Papu
Plumber "likha hua tha..
by Pak101.com (few years ago!)
Sheikh at shop: Bhai 1 rupy ka easy load kr do
Shopkeeper: Itna load karwa k call karni hai ya sms?
Sheikh: Karna te kuch ve nai bs aiven paise uraan di adat ae…
by hearthackervsgirls (few years ago!)