Two friends were walking but

Total Disaster:-)

Two friends were walking but suddenly they stopped..

1St Freind: Ooh my god!! my girl friend and my wife are coming together..

Second Friend: Damn!!! Mine tooo it :-))

by Pak101.com (few years ago!) / 1123 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Thappar

Thappar Maarnay par NaraZ Wife se Husband bola:Aadmi usi ko maarta hai jis se Pyaar krta hai.

Wife ne Husband ko 2 thappar maaray aur Boli Aap kya samajhtay hain main Aapse Pyaar nahi kerti

by tanveer hussain (few years ago!)
boring lecture..

2 friends were attending a boring lecture..
.
1st frd- Even my ass has fallen asleep..

2nd frd- I know! I heard ir snore 3 times..

by Mohammad Ali (few years ago!)
Science ke jadeed

Science ke jadeed

Tehqeeq ke Mutabiq

NASWAAR

Se Eye Sight TAIZ Hoti Hai



?

?

?

?

SABOOT

Peshwar Mein Chand 1Din pehle Nazar a JATA HAI

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Dunya Dhoky baaz hai

Aik chor makan ma dakhil huwa...
Tijori pe likha tha Right side button press karein..
. .
Chor ne aisa hi kia tau sairen baj gaya aur chor pakrra gaya..
. .
Court ma Judge ne pocha...
. .
"Tum apni safayi ma kuch kehna pasand karogay?"
. .
Chor ne afsurdah lehjay ma kaha. .
"Ma is se zyada kuch nhi kehna chahta k yeh dunya barri Dhokaybaaz hai". .
:D :D :D
HAHAHA

by WAQAR (few years ago!)
Pathan Sharmate Hue

Larki: Meri Ammi Ko Tum Bohat Pasand Aye Ho

Pathan: (Sharmate Hue)
“Kuch Bhi Ho, Par Hum Shadi
Tum Se Hi Karay Ga” Khala Se Bolo Humko Bhool Jaye

by Pak101.com (few years ago!)
Shaadi aur mobile

Shaadi aur mobile

Shaadi aur mobile me kya similarity hai?

Sirf dimag me ek hi sooch aati hai ki,

Thode din aur ruk jata to naya model mil jata.

by Pak101.com (few years ago!)
Doctor Ne Khansi K Mareez Ko

Doctor Ne Khansi K Mareez Ko
Motion Lagnay Ki Dawa Day Di.

Compouder:
Aap Ne Motion Ki Dawai Kyun Di?

Doctor:
Ab Wo Khansney Se Pehlay
100 Dafa Sochay Ga.

by Pak101.com (few years ago!)
Once Prince charles

Once Prince charles & sardarji were having dinner…
Prince said: “pass the wine you divine”.

Sardar thinks “how poetic!!”

and says,”pass the custard you bastard

by Pak101.com (few years ago!)
Ultra-Sound

Admi:
Mera Ultra-Sound KarO.?

Doctor:
Qamiz Utaaro AUr Shalwar Zara Neechy Karo.?

Admi:
Pehla Ultra-Sound Nahi Karte..!

by Mazhar Khan (few years ago!)
Mere 4 Bachay Hain,

Father:
Mere 4 Bachay Hain,
3 Ne MBA Kea Hua Hai Aur 1 Chor Hai

Frnd:
Jo Choriyan Karta Ha
Usay Ghar Se Nikaalte Q Nhi Ho?

Father:
Ek Wohi To Kama K Lata Hai..

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook