kamaney wala
Father: Mere 4 Bachay Hai 3 Ne MBA Kia Hua Hai Aur 1 Chor Hai.
Frnd:Jo Chor hai Usay Ghar Se
Nikaalte Q Nhi Ho?
Father: Ek Wohi To kamata hai..
by tahir bashir (few years ago!) / 999 views
Similar Jokes
Father: Beta paper mai 80 % marks lainy hain
Son: Don't worry dad, 100 % lunga
Father: Stupid ! mairy sath mazaq karta hai
Son: Dad pehly mazaq kis ne Shuro kia tha
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
SoN: Main SchooL Nahi jaonga
Mom: Q?
Son: job Karonga
Mom: 4TH CLass Parrh kar Kya Kaam Karo Gay?
Son: three CLass Ki Larkion Ko Tution Parhaonga..:
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Lahori Ka Beta Parhaai Me Bilkul Daffor Tha.
Us ny Apny Baap Se Kaha:
Abba, Me ny Agay Nai Parhna,
Meri Shadi Kerwa Do.
Baap:
Puttar Teri Marzi,
Ya Aenj Rul,
Ya O'nj Rul..;-p
by lescol (few years ago!)
santa Banta se:
America main Hollywood hai.
India mai Bollywood hai.
England mai kya hai ?
Banta:
England mai Collingwood hai
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Shadi Ke Aglay Din B.V Ko Maar Raha Tha,
Logon Ne Pocha To Bola:
Innay Meri Chaah Vich Taveez Milaya A,
B.V Rotay Hoye Or Ghussay Se Boli:
O Taveez Nai Tea Bag See…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Daku: pathan ke gher gus gaya aur bola jaldi batao SONA kahan hai,,
.
.
.
.
Pathan: Pagal ka bacha itna bara ghar hy, kahin b so jao…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Reporter: Friends of Pakistan ne Sawat/Malakand main mutasaren k liye Karoron dollar dye hain.
Phatan:
Sab jhoot hai hame to Ek bhi Dollar nhi mila sirf Pakstani Rupee mele hy.
by Abdul Hannan (few years ago!)
An big Elephant is drinking out of a river when he spots a turtle asleep on a log. The elephant ambles over and kicks the unsuspecting turtle clear across the river.
"Why did you do that?" asks a passing giraffe.
"Because I recognized it as the same turtle that took a nip out of my trunk 47 years ago."
"Wow, what a memory!" says the giraffe.
"Yes," says the elephant. "Turtle recall."
by Pak101.com (few years ago!)
Bus Stop Par Boy Girl Se Bola :
BOY:- Sendil To Bahot Achi Pehni Hai.
.
.
Girl :- Utar Kar Dikhau Kya ??
.
.
BOY :- Lo...
Is Se Zyada Acchi To Top Pehni Hai....:P :D
.
.
.
.
Girl Shocked - Boy Rocked
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Apne Bete Se-Kya mai Tumhari padhne me help karu
Beta-Nai Dad,Mai Bina Apki Help ke hi fail hona Chahta Hu
by Pak101.com (few years ago!)