Sir pipe naya laga dia hai

Plumber:- Sir pipe naya laga dia hai aur bill Rs.700/- ho gaya.
Engineer:- Are itna tu main engineer ho ke bhi nahin kamata :o
Plumber:- Main bhi nahi kamata tha jab engineer tha!!

by Pak101.com (few years ago!) / 982 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Gadhe Ki Umeed

Ek Gadha: Yaar mera maalik Laloo mujhe bahut maarta hai.

Doosra Gadha: To tu bhag kyo nahi jata?

Pehla Gadha: Bhag to jaaun par vahan future bahut bright hai.

Malik ki khubsurat beti jab sharat karti hai to vo usko kehta hai teri shadi kise gadhe se hi karunga. Bus isi umeed pe baitha hoon..!!!!

by Pak101.com (few years ago!)
wife expecting a car

Wife: (expecting a car) Gift me something which goes from 0 to 100 in 3 seconds when I’m on it.

Husband: gifted her a weighing machine…. .

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Main Jise Chahta Hu

1st Friend: Yar Me Jis Larki Ko Chahta Hu n,

Usne Mujhse Shadi Nhi Ki
2nd Friend: Tumne Usy Bataya K
Mera Chacha Karorpati Hai
1st: Bataya Tha
2nd: Phir
1st: Ab Wo Meri Chachi Hai.

by Pak101.com (few years ago!)
pathan

Pathan:tum nai hum ko dhoka diya diya hai...
Dukandar:nahi sar hum nai apko asli radio diya hai....
Pathan:abe ghada is par likha hai MADE IN JAPAN magar jab kholo to khetha hai yai hai karachi fm 107.

by hammad (few years ago!)
Tcher-Tum Desh k liya Kya Kya karte

Tcher-Tum Desh k liya Kya Kya karte ho?

Santa-Pani ki Bachat karta hu
Hafte me sirf 1 bar nahata hu

by Pak101.com (few years ago!)
Height of Insult on FB

Height of Insult on FB *
.
.
GirL : " Why U LIKE aLL my Comments, Posts &
Photos?"
.
... .
.
.
.
BoY : " BeCoz, I wanna See UnLike On Them
aLL..!!! " :-P :D

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Combine study

1 Sardar Sheeshay K Saamne Beth Kr Study Krta
Tha
Why? Coz Of 3 Reasons:
Dobara Revision Na Krni Pare
Apne Uper Nazar Rahe
& He Likes Combine Study!!!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek servey se pata chala

Ek servey se pata chala hai k

Pakistan mein sab se ziada istemal honey wali cheez
.
.
.
.
Bareek pin wala charger hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Dentist to GOLU Apka

Dentist to GOLU Apka
daant nikalna padega
GOLU-paise lagenge?
Dentist 200

GOLU- ye lo 50 rupye
thoda sa DHEELA kr do
nikaal me khud lunga

by Pak101.com (few years ago!)
Santa Hospital Me Ek Nurse Se

Santa Hospital Me Ek Nurse Se Kehta He:
Tumne Mera Dil Chura Liya

Nurse(Sharmakar
):
Chal Jhute Hamne To Teri KIDNEY Churayi He

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook