Raju-tum mere sath naukar ki tarah
Raju-tum mere sath naukar ki tarah behave karna
chodho,Warna?
Wife-warna kya?
Raju-mein do char ghar aur pakad lunga
by Pak101.com (few years ago!) / 889 views
Similar Jokes
1 Garib Ladke ki shadi ho rahi thi
Pandit- Kaho mai apna sab kuch
apni Biwi ko deta hu..
.
.
.
.
Piche se awaz aayi-
"Lo bhai,
Bechare ki cycle bhi Gyi
by Pak101.com (few years ago!)
Laaloo Prasad:
Itna Sara Log Football Ko
Laat Kaahe Maar Rahay Hain ?
Sardar:
Goal Karnay K Liye.
Laaloo:
Sasura Gol Hi To Hai
Or Kitna Gol Karengay.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathaan (khan sahib) ki biwi aik din unki taraf mounh ker kay lait gayee
tou baray pyaar say kehnay lagay " aray begum aaj hum say kutch narzgi hai"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Papu addmission lene college gaya..
.
.
Principle:”Mai tum se 1 Mushkil sawal puchun
ya 10 Asaan.. ??
.
Papu:”1 mushkil sawaal..
.
Principle:”Batao Din pehle aata hai ya Raat.. ??
.
.
Papu:”Din..
.
Principle:”wo kaise.. ??
.
.
Papu:”Sorry sir ye Aap ne Dusra sawal puch
liya..
by Mazhar Khan (few years ago!)
Q:Ladkiya Kabi Khud Pyar Ka Izhar Pehle Q Nhi Krti?
Intresting Jawab:
Taki Break-up Krte Waqt Ye Keh Sake Ki Tum Mere Piche Pade The,Mai Nai
by Pak101.com (few years ago!)
yamraj hijde se bole-lao tumhara hisab.
dunia me kya krke aaye ho?
hijda-aaye haye harami, abe de ke kya bheja tha jo hisab mang rhe ho.
by Pak101.com (few years ago!)
santa goes to a chinese restaurant and puts his finger on the last of menu:Bring this.
Waiter:OH! You cant get it because he is the owner of restaurant.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar : O banno car ki speed itni kyon badha di?
Banno : Oji car ki break fail ho gayi hai, accident
ho jaye iske pehle ghar pahunch jaate hain….!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan & SARDAR Marne ke bad swarg meSARDAR:tu kaise mara?PATHAN:thand se or tu?SARDAR:mujhe laga meri biwi ka kisi se affair hai,Jab ghar gaya to koi nahi thaSharm ke mare 5maine atmahatya ka li.Pathan ne jor se tamacha mara aur bola,sale agar FRIJ khol k dekhtato na tu sharm se marta aur na me thandse.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
I m on a light diet:
I eat in daylight
I eat in moonlight
And sometimes, I eat in refrigerator light!
by @irha@ (few years ago!)